Snakk om stort og smått vedrørende Historisk Racing
-
Vegard
- Champion!
- Posts: 1300
- Joined: 22 Mar 2004, 15:09
- Location: Nidaros
-
Contact:
Post
by Vegard » 14 Aug 2010, 09:40
bk wrote:Vegard wrote:
Torpedovegg er sveiset inn, Weberboks er gay!
Du mener "overraskende feminint i forhold til forventningene i et mannsdomninert miljø"
"Torpedovegg er sveiset inn, Weberboks er overraskende feminint i forhold til forventningene i et mannsdomninert miljø"
Ja, du har rett. Det var vel både en mer politisk korrekt og elokvent måte å formidle et slikt budskap på.
Uansett, have a look at this
-
vegar
- Polesitter
- Posts: 241
- Joined: 22 Mar 2004, 16:22
- Location: Plankebyen
Post
by vegar » 15 Aug 2010, 15:24
Impracing wrote:bk wrote:Det blir tøft i G under 1300...10 biler!
Heldigvis stiller vi i G inntil 1150...
Det er veldig bra! Begynner å nærme seg eget heat for småbilene...kanskje vi skulle tilby den tredje Imp'en til evt renta-drivers for å øke startfeltet enda litt til
klarer du å få den ferdig da??
Anybody can buy four letters, but legends aren't for sale!
-
Impracing
- Champion!
- Posts: 715
- Joined: 26 Mar 2004, 20:59
- Location: Halden
-
Contact:
Post
by Impracing » 15 Aug 2010, 20:28
vegar wrote:Impracing wrote:bk wrote:Det blir tøft i G under 1300...10 biler!
Heldigvis stiller vi i G inntil 1150...
Det er veldig bra! Begynner å nærme seg eget heat for småbilene...kanskje vi skulle tilby den tredje Imp'en til evt renta-drivers for å øke startfeltet enda litt til
klarer du å få den ferdig da??
Yep, det er bare å utvide døgnet med 10-12 timer, så er'n klar på et blunk!
Doc
-
Henning
- Champion!
- Posts: 747
- Joined: 24 Mar 2004, 19:09
- Location: Hosle
Post
by Henning » 16 Aug 2010, 11:21
Med Vegards påmelding kom vi opp i 200 påmeldte
-
bk
- Site Admin
- Posts: 1545
- Joined: 16 Mar 2004, 14:12
Post
by bk » 16 Aug 2010, 11:41
Henning wrote:Med Vegards påmelding kom vi opp i 200 påmeldte
Party!! (Grattis Henning!!)
-
Sandman
- Site Admin
- Posts: 1722
- Joined: 16 Mar 2004, 19:18
- Location: Langhus
Post
by Sandman » 16 Aug 2010, 12:06
Moro!!
Ser forøvrig noen feil og mangler på lista....
Egil Alver er påmeldt 2 ganger, Sture Daniellson står oppført i feil heat (en Escort 1300 skal i STD/GT-71 heatet) og så mangler Anne Grethe Dahl på listen...
De sa [på lørdag] at de hadde meldt seg på på fredag... fått kvittering og alle greier... kan de ha meldt seg på feil sted???
Jan - leser du dette?
Edwin Solheim
1964 Austin Mini Cooper S
Life begins @ 6000 rpm!
-
Henning
- Champion!
- Posts: 747
- Joined: 24 Mar 2004, 19:09
- Location: Hosle
Post
by Henning » 16 Aug 2010, 15:27
Anne Grete er på listen.
Egil er nok ekstra keen siden han har meldt seg på 2 ganger. Vil bli rettet.
Sture er vi klar over. Vil bli omplassert til G.
205 biler nå, og vi mangler 7 Subaruer.
-
Henning
- Champion!
- Posts: 747
- Joined: 24 Mar 2004, 19:09
- Location: Hosle
Post
by Henning » 17 Aug 2010, 21:40
Subarufolket er fremdeles trege.
Atle & co i G har derimot fått en nypåmeldt å bryne seg på.
Tommy Brorsson er da den 29. påmeldte i G.
Heftig heat
210 biler totalt.
-
Fossil Racing
- Race winner!
- Posts: 365
- Joined: 22 Aug 2005, 18:57
- Location: Oslo
Post
by Fossil Racing » 19 Aug 2010, 08:27
Vegard wrote:
Ja, du har rett. Det var vel både en mer politisk korrekt og elokvent måte å formidle et slikt budskap på.
Hei Vegard, hvor sitter elokvent'en på en Mini ?
Team Fossil Racing
Vidar
Ford Cortina GT 1965 Historisk rally Gr. 2 kl. F
Cortina 1965 (Lotus TwinCam) Historisk racing F/CT 8
-
bk
- Site Admin
- Posts: 1545
- Joined: 16 Mar 2004, 14:12
Post
by bk » 19 Aug 2010, 09:13
Fossil Racing wrote:
Hei Vegard, hvor sitter elokvent'en på en Mini ?
Ved siden av igangsetterstopperen!
-
Impracing
- Champion!
- Posts: 715
- Joined: 26 Mar 2004, 20:59
- Location: Halden
-
Contact:
Post
by Impracing » 19 Aug 2010, 11:30
bk wrote:Fossil Racing wrote:
Hei Vegard, hvor sitter elokvent'en på en Mini ?
Ved siden av igangsetterstopperen!
Hah, en Imp har en *overliggende* elokvent...og dobbel fustasjopphengsforkobling!
Doc
-
tw
- Race Engineer
- Posts: 27
- Joined: 26 Aug 2008, 22:12
- Location: Bærum
-
Contact:
Post
by tw » 19 Aug 2010, 18:40
Fikk ikke senere Imper elokventen erstattet med pinjongtapp?
Fun hobbies can kill you ... if you do them right.
-
Impracing
- Champion!
- Posts: 715
- Joined: 26 Mar 2004, 20:59
- Location: Halden
-
Contact:
Post
by Impracing » 19 Aug 2010, 18:52
tw wrote:Fikk ikke senere Imper elokventen erstattet med pinjongtapp?
Nei, Chrysler UK hadde dårlig råd, senere biler måtte nøye seg med en pinjongtapp-ekvivalent. Og i dårlig materiale, også.
Doc
-
tw
- Race Engineer
- Posts: 27
- Joined: 26 Aug 2008, 22:12
- Location: Bærum
-
Contact:
Post
by tw » 19 Aug 2010, 19:08
En pappmaché/skolelim/sink-legering, mener jeg å huske. Metallurgen ble senere ansatt hos en viss italiensk bilfabrikk for å utvikle girkasser. Verden er liten.
Fun hobbies can kill you ... if you do them right.
-
Peder Nielsen
- Class winner!
- Posts: 261
- Joined: 30 Apr 2004, 15:47
- Location: Borgen, Norway
-
Contact:
Post
by Peder Nielsen » 20 Aug 2010, 00:08
Impracing wrote:tw wrote:Fikk ikke senere Imper elokventen erstattet med pinjongtapp?
Nei, Chrysler UK hadde dårlig råd, senere biler måtte nøye seg med en pinjongtapp-ekvivalent. Og i dårlig materiale, også.
Det kjipe med det var at Teftingen hele tiden ble løs!
'72 Volvo 142-110 DL
'91 Ducati 906 Paso
'13 Volkswagen Polo GT
'14 Volvo V60-R design AWD