CSM 2010

Snakk om stort og smått vedrørende Historisk Racing
User avatar
Vegard
Champion!
Posts: 1300
Joined: 22 Mar 2004, 15:09
Location: Nidaros
Contact:

Post by Vegard » 14 Aug 2010, 09:40

bk wrote:
Vegard wrote: Torpedovegg er sveiset inn, Weberboks er gay!
Du mener "overraskende feminint i forhold til forventningene i et mannsdomninert miljø"

"Torpedovegg er sveiset inn, Weberboks er overraskende feminint i forhold til forventningene i et mannsdomninert miljø"


:lol:
Ja, du har rett. Det var vel både en mer politisk korrekt og elokvent måte å formidle et slikt budskap på.

Uansett, have a look at this :-D

Image

vegar
Polesitter
Posts: 241
Joined: 22 Mar 2004, 16:22
Location: Plankebyen

Post by vegar » 15 Aug 2010, 15:24

Impracing wrote:
bk wrote:Det blir tøft i G under 1300...10 biler!

Heldigvis stiller vi i G inntil 1150... :D
Det er veldig bra! Begynner å nærme seg eget heat for småbilene...kanskje vi skulle tilby den tredje Imp'en til evt renta-drivers for å øke startfeltet enda litt til :wink:
klarer du å få den ferdig da?? ;)
Anybody can buy four letters, but legends aren't for sale!

User avatar
Impracing
Champion!
Posts: 715
Joined: 26 Mar 2004, 20:59
Location: Halden
Contact:

Post by Impracing » 15 Aug 2010, 20:28

vegar wrote:
Impracing wrote:
bk wrote:Det blir tøft i G under 1300...10 biler!

Heldigvis stiller vi i G inntil 1150... :D
Det er veldig bra! Begynner å nærme seg eget heat for småbilene...kanskje vi skulle tilby den tredje Imp'en til evt renta-drivers for å øke startfeltet enda litt til :wink:
klarer du å få den ferdig da?? ;)
Yep, det er bare å utvide døgnet med 10-12 timer, så er'n klar på et blunk! :lol:
Doc

Henning
Champion!
Posts: 747
Joined: 24 Mar 2004, 19:09
Location: Hosle

Post by Henning » 16 Aug 2010, 11:21

Med Vegards påmelding kom vi opp i 200 påmeldte :D 8)

User avatar
bk
Site Admin
Posts: 1545
Joined: 16 Mar 2004, 14:12

Post by bk » 16 Aug 2010, 11:41

Henning wrote:Med Vegards påmelding kom vi opp i 200 påmeldte :D 8)
Party!! (Grattis Henning!!)

User avatar
Sandman
Site Admin
Posts: 1722
Joined: 16 Mar 2004, 19:18
Location: Langhus

Post by Sandman » 16 Aug 2010, 12:06

Moro!!

Ser forøvrig noen feil og mangler på lista....

Egil Alver er påmeldt 2 ganger, Sture Daniellson står oppført i feil heat (en Escort 1300 skal i STD/GT-71 heatet) og så mangler Anne Grethe Dahl på listen...
De sa [på lørdag] at de hadde meldt seg på på fredag... fått kvittering og alle greier... kan de ha meldt seg på feil sted???

Jan - leser du dette?
Edwin Solheim
1964 Austin Mini Cooper S
Life begins @ 6000 rpm!

Henning
Champion!
Posts: 747
Joined: 24 Mar 2004, 19:09
Location: Hosle

Post by Henning » 16 Aug 2010, 15:27

Anne Grete er på listen.
Egil er nok ekstra keen siden han har meldt seg på 2 ganger. Vil bli rettet.
Sture er vi klar over. Vil bli omplassert til G.
205 biler nå, og vi mangler 7 Subaruer.

Henning
Champion!
Posts: 747
Joined: 24 Mar 2004, 19:09
Location: Hosle

Post by Henning » 17 Aug 2010, 21:40

Subarufolket er fremdeles trege.
Atle & co i G har derimot fått en nypåmeldt å bryne seg på.
Tommy Brorsson er da den 29. påmeldte i G.
Heftig heat :D
210 biler totalt.

User avatar
Fossil Racing
Race winner!
Posts: 365
Joined: 22 Aug 2005, 18:57
Location: Oslo

Post by Fossil Racing » 19 Aug 2010, 08:27

Vegard wrote:
Ja, du har rett. Det var vel både en mer politisk korrekt og elokvent måte å formidle et slikt budskap på.
Hei Vegard, hvor sitter elokvent'en på en Mini ?
Team Fossil Racing
Vidar
Ford Cortina GT 1965 Historisk rally Gr. 2 kl. F
Cortina 1965 (Lotus TwinCam) Historisk racing F/CT 8

User avatar
bk
Site Admin
Posts: 1545
Joined: 16 Mar 2004, 14:12

Post by bk » 19 Aug 2010, 09:13

Fossil Racing wrote:
Hei Vegard, hvor sitter elokvent'en på en Mini ?
Ved siden av igangsetterstopperen!

User avatar
Impracing
Champion!
Posts: 715
Joined: 26 Mar 2004, 20:59
Location: Halden
Contact:

Post by Impracing » 19 Aug 2010, 11:30

bk wrote:
Fossil Racing wrote:
Hei Vegard, hvor sitter elokvent'en på en Mini ?
Ved siden av igangsetterstopperen!
Hah, en Imp har en *overliggende* elokvent...og dobbel fustasjopphengsforkobling!
Doc

tw
Race Engineer
Posts: 27
Joined: 26 Aug 2008, 22:12
Location: Bærum
Contact:

Post by tw » 19 Aug 2010, 18:40

Fikk ikke senere Imper elokventen erstattet med pinjongtapp?
Fun hobbies can kill you ... if you do them right.

User avatar
Impracing
Champion!
Posts: 715
Joined: 26 Mar 2004, 20:59
Location: Halden
Contact:

Post by Impracing » 19 Aug 2010, 18:52

tw wrote:Fikk ikke senere Imper elokventen erstattet med pinjongtapp?
Nei, Chrysler UK hadde dårlig råd, senere biler måtte nøye seg med en pinjongtapp-ekvivalent. Og i dårlig materiale, også. :(
Doc

tw
Race Engineer
Posts: 27
Joined: 26 Aug 2008, 22:12
Location: Bærum
Contact:

Post by tw » 19 Aug 2010, 19:08

En pappmaché/skolelim/sink-legering, mener jeg å huske. Metallurgen ble senere ansatt hos en viss italiensk bilfabrikk for å utvikle girkasser. Verden er liten.
Fun hobbies can kill you ... if you do them right.

User avatar
Peder Nielsen
Class winner!
Posts: 261
Joined: 30 Apr 2004, 15:47
Location: Borgen, Norway
Contact:

Post by Peder Nielsen » 20 Aug 2010, 00:08

Impracing wrote:
tw wrote:Fikk ikke senere Imper elokventen erstattet med pinjongtapp?
Nei, Chrysler UK hadde dårlig råd, senere biler måtte nøye seg med en pinjongtapp-ekvivalent. Og i dårlig materiale, også. :(
Det kjipe med det var at Teftingen hele tiden ble løs!
'72 Volvo 142-110 DL
'91 Ducati 906 Paso
'13 Volkswagen Polo GT
'14 Volvo V60-R design AWD

Post Reply