Page 3 of 7

Posted: 14 Aug 2010, 09:40
by Vegard
bk wrote:
Vegard wrote: Torpedovegg er sveiset inn, Weberboks er gay!
Du mener "overraskende feminint i forhold til forventningene i et mannsdomninert miljø"

"Torpedovegg er sveiset inn, Weberboks er overraskende feminint i forhold til forventningene i et mannsdomninert miljø"


:lol:
Ja, du har rett. Det var vel både en mer politisk korrekt og elokvent måte å formidle et slikt budskap på.

Uansett, have a look at this :-D

Image

Posted: 15 Aug 2010, 15:24
by vegar
Impracing wrote:
bk wrote:Det blir tøft i G under 1300...10 biler!

Heldigvis stiller vi i G inntil 1150... :D
Det er veldig bra! Begynner å nærme seg eget heat for småbilene...kanskje vi skulle tilby den tredje Imp'en til evt renta-drivers for å øke startfeltet enda litt til :wink:
klarer du å få den ferdig da?? ;)

Posted: 15 Aug 2010, 20:28
by Impracing
vegar wrote:
Impracing wrote:
bk wrote:Det blir tøft i G under 1300...10 biler!

Heldigvis stiller vi i G inntil 1150... :D
Det er veldig bra! Begynner å nærme seg eget heat for småbilene...kanskje vi skulle tilby den tredje Imp'en til evt renta-drivers for å øke startfeltet enda litt til :wink:
klarer du å få den ferdig da?? ;)
Yep, det er bare å utvide døgnet med 10-12 timer, så er'n klar på et blunk! :lol:

Posted: 16 Aug 2010, 11:21
by Henning
Med Vegards påmelding kom vi opp i 200 påmeldte :D 8)

Posted: 16 Aug 2010, 11:41
by bk
Henning wrote:Med Vegards påmelding kom vi opp i 200 påmeldte :D 8)
Party!! (Grattis Henning!!)

Posted: 16 Aug 2010, 12:06
by Sandman
Moro!!

Ser forøvrig noen feil og mangler på lista....

Egil Alver er påmeldt 2 ganger, Sture Daniellson står oppført i feil heat (en Escort 1300 skal i STD/GT-71 heatet) og så mangler Anne Grethe Dahl på listen...
De sa [på lørdag] at de hadde meldt seg på på fredag... fått kvittering og alle greier... kan de ha meldt seg på feil sted???

Jan - leser du dette?

Posted: 16 Aug 2010, 15:27
by Henning
Anne Grete er på listen.
Egil er nok ekstra keen siden han har meldt seg på 2 ganger. Vil bli rettet.
Sture er vi klar over. Vil bli omplassert til G.
205 biler nå, og vi mangler 7 Subaruer.

Posted: 17 Aug 2010, 21:40
by Henning
Subarufolket er fremdeles trege.
Atle & co i G har derimot fått en nypåmeldt å bryne seg på.
Tommy Brorsson er da den 29. påmeldte i G.
Heftig heat :D
210 biler totalt.

Posted: 19 Aug 2010, 08:27
by Fossil Racing
Vegard wrote:
Ja, du har rett. Det var vel både en mer politisk korrekt og elokvent måte å formidle et slikt budskap på.
Hei Vegard, hvor sitter elokvent'en på en Mini ?

Posted: 19 Aug 2010, 09:13
by bk
Fossil Racing wrote:
Hei Vegard, hvor sitter elokvent'en på en Mini ?
Ved siden av igangsetterstopperen!

Posted: 19 Aug 2010, 11:30
by Impracing
bk wrote:
Fossil Racing wrote:
Hei Vegard, hvor sitter elokvent'en på en Mini ?
Ved siden av igangsetterstopperen!
Hah, en Imp har en *overliggende* elokvent...og dobbel fustasjopphengsforkobling!

Posted: 19 Aug 2010, 18:40
by tw
Fikk ikke senere Imper elokventen erstattet med pinjongtapp?

Posted: 19 Aug 2010, 18:52
by Impracing
tw wrote:Fikk ikke senere Imper elokventen erstattet med pinjongtapp?
Nei, Chrysler UK hadde dårlig råd, senere biler måtte nøye seg med en pinjongtapp-ekvivalent. Og i dårlig materiale, også. :(

Posted: 19 Aug 2010, 19:08
by tw
En pappmaché/skolelim/sink-legering, mener jeg å huske. Metallurgen ble senere ansatt hos en viss italiensk bilfabrikk for å utvikle girkasser. Verden er liten.

Posted: 20 Aug 2010, 00:08
by Peder Nielsen
Impracing wrote:
tw wrote:Fikk ikke senere Imper elokventen erstattet med pinjongtapp?
Nei, Chrysler UK hadde dårlig råd, senere biler måtte nøye seg med en pinjongtapp-ekvivalent. Og i dårlig materiale, også. :(
Det kjipe med det var at Teftingen hele tiden ble løs!