CSM 2010
Ja vi har dopingkontroll av alle Marshals hver morgen.bk wrote:Takk til arrangører og alle involverte i nok et fabelaktig CSM! Dette er så proft at det oser klasse. Hyggelige, blide funksjonærer (blanding av rødvin og amfetamin? Hvordan får dere det til?!) overalt, køer som magisk forsvant...kanonbra!!
Vær, bremseklosser, Kina-pakninger og rotorer av ymse kvalitet kan man ikke gjøre noe med....
Utrolig med så flotte startfelt, og mye action på banen. Sosialt var dette også übertrivelig.
Gleder meg allerede til neste år!
Er prøven negativ, blir det dobbel dose
Må berømme både NSKs Marshals og Vålerbanen Crew.
På tross av tildels ufyselig vær var ståpåviljen og og humøret på topp helt til søndag kveld. (tar bølgen alene her nå)
Løpsledelse og berging klarte å holde vårt stramme tidsskjema på tross av en god dose avkjøringer og havarier. (en bølge til)
Brukte en time (jeg ikke hadde til overs) på Glomdølens utskremte, bare for å finne ut at han kun hadde sitert NSKs leder Inge Mauseth
Hvis noen får sett TV Media v/Henning Isdal sin dekning av helgen, vil jeg gjerne høre hva dere synes.
Når noen uttrykte overraskelse over dårlig vær, måtte jeg spørre hva de egentlig forventet. 5 år med CSM på Våler. Regn hver gang. Burde ikke komme som noen overraskelse lenger
Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Det gjør at vi får lyst til å gjøre det samme, eller kanskje litt mer, til neste år. Tror siste helg i august allerede er booket til neste år. Men jeg tror det blir uten Subaru. Mye støy, forhandling og depotplass for 8 biler.
Jeg vil også takke for opplegget rundt CSM. Alt er bra. Det siste racet var det artigste i min karriere. ( fem løp )
Bilen fungerte bra, maten var bra, tidsplanen fungerte bra osv. Det eneste som er feil er at det er invitert finner!
Noen kjører trangere spor enn andre:
http://php.as/gallery/index.php/Biltref ... 0/DSC_0095
Heldigvis slapp vi Rudskogen-tendensene:
http://www.vgtv.no/?id=31738
Bilen fungerte bra, maten var bra, tidsplanen fungerte bra osv. Det eneste som er feil er at det er invitert finner!
Noen kjører trangere spor enn andre:
http://php.as/gallery/index.php/Biltref ... 0/DSC_0095
Heldigvis slapp vi Rudskogen-tendensene:
http://www.vgtv.no/?id=31738
(Artig sporvalg Vegar...dette er ikke drifting!!)
Flere gromme bilder: http://photo.gormie.com/gallery3/index. ... aalerbanen
Takk for en fin racehelg fra oss også. En fantastisk måte å avslutte sesongen på!
Hele BMC Norge kom til mål med gode resultater og ganske hele biler
LKE - formann Stressless Racing
ligger et bra bilde her, men får ikke linket opp dette nå...
http://media.sportsvogn.no/gallery2/mai ... alNumber=1
Flere her: http://media.sportsvogn.no/gallery2/mai ... g2_page=13 (Admin)
Hele BMC Norge kom til mål med gode resultater og ganske hele biler
LKE - formann Stressless Racing
ligger et bra bilde her, men får ikke linket opp dette nå...
http://media.sportsvogn.no/gallery2/mai ... alNumber=1
Flere her: http://media.sportsvogn.no/gallery2/mai ... g2_page=13 (Admin)
Lars Kristian Ekorness
406 03 083
406 03 083
Er vel kameravinkelen (og tidspunktet) som får det der til å se en del trangere enn det er....Vegard wrote: Noen kjører trangere spor enn andre:
http://php.as/gallery/index.php/Biltref ... 0/DSC_0095
Men ja, det er vist flere måter å ta denne kombinasjonen på:
Ekstra trangt spor:
http://php.as/gallery/index.php/Biltref ... DSC_0305-2
Bredt:
http://php.as/gallery/index.php/Biltref ... 0/DSC_0140
Og alternativsporet:
http://php.as/gallery/index.php/Biltref ... DSC_0349-2
Godt det gikk bra med alle!
Edwin Solheim
1964 Austin Mini Cooper S
Life begins @ 6000 rpm!
1964 Austin Mini Cooper S
Life begins @ 6000 rpm!
DNS på lørdag og DNF på søndag, men Herr Abarthfører Johannessen var (nesten) like blid! Olje i sjikanen er det ikke så mye å gjøre med. Det var forøvrig sprukne oljeslanger som medførte tåkelegging og null friksjon. At ikke alle så gulflaggene og bare peiset på blir en annen sak.bk wrote:(Artig sporvalg Vegar...dette er ikke drifting!!)
Kudos til Bolneset som stoppet og forklarte en bortkommen fører at man ikke står og venter på safety car Kjøring med safety car og gulflagg over hele banen er en sjelden foreteelse i Corsa Italiana - heldigvis.
Forøvrig takk til alle i HRN (og alle svensker, finsker og dansker!) for en trevlig helg. Jeg skal ikke påstå at "sigøynercampen" nede på gokartbanen var optimal, men det gikk da på et vis.
Reunanen: kiitos Karhu-olut!
Fun hobbies can kill you ... if you do them right.
Det må du ikke vaske bort!Vegard wrote:Jeg glemte å nevne én ting. Jeg ble jo offer for min første påkjørsel på fredag. Gammel-Bergern kjørte rett på meg på treningen og laget et fint dekk-merke på fangeren min. Jeg har det på film
...hvorfor sloss om en ball når vi kan leke med biler..!!
JA til periode H !
JA til periode H !
Drifting?? Jeg har bare for mye pulver i maskinen. Det samme problemet kom når jeg skulle kjøre inn på banen ogsåbk wrote:
(Artig sporvalg Vegar...dette er ikke drifting!!)
Flere gromme bilder: http://photo.gormie.com/gallery3/index. ... aalerbanen
har både "verdens tidligste snurring" og denne driftingen på film. Kommer plutselig på en tube nær deg
Anybody can buy four letters, but legends aren't for sale!
Scuderia Pronto Pronto hadde ikke akurat en vellykket helg på banen. Det var utrolig stressende på lørdag når bilen var død i det vi skulle kjøre fra depoet til pit. Jeg var ganske irritert da, og det hjalp ikke med han brannmannen som kom forbi, etter at vi hadde dyttet bil i depoet og resten av feltet hadde kjørt ut, som sa: "Får du ikke start??"tw wrote:DNS på lørdag og DNF på søndag, men Herr Abarthfører Johannessen var (nesten) like blid! Olje i sjikanen er det ikke så mye å gjøre med. Det var forøvrig sprukne oljeslanger som medførte tåkelegging og null friksjon. At ikke alle så gulflaggene og bare peiset på blir en annen sak.bk wrote:(Artig sporvalg Vegar...dette er ikke drifting!!)
Kudos til Bolneset som stoppet og forklarte en bortkommen fører at man ikke står og venter på safety car Kjøring med safety car og gulflagg over hele banen er en sjelden foreteelse i Corsa Italiana - heldigvis.
Forøvrig takk til alle i HRN (og alle svensker, finsker og dansker!) for en trevlig helg. Jeg skal ikke påstå at "sigøynercampen" nede på gokartbanen var optimal, men det gikk da på et vis.
Reunanen: kiitos Karhu-olut!
det var godt at deposjefen kom med litt godteri som trøst
Søndagen var frusterende. Jeg startet sist i feltet, men var selvsikker på at dette skulle bli morro, og at jeg skulle klare å komme meg oppover i feltet. Da bilen døde var jeg på vei forbi Jens Hagen som vant Det var rett og slett ikke noe strøm som kom fram til vitale deler, og jeg ble ganske forbanna da jeg kom hjem og bilen startet på første forsøk Vel, nå er alt det elektriske ute, og skal bli nytt før neste løp
Jeg må gi masse kudos til NSK m/medhjelpere. Arrangemanged var bra på alle måter, bortsett fra været, med masse god racing, god mat og gode venner
Anybody can buy four letters, but legends aren't for sale!
Bildegalleri fra Unni Erland her:
http://www.historisk-racing.no/?CatId=1 ... CatId=1372
http://www.historisk-racing.no/?CatId=1 ... CatId=1372
Som lovet, her er en liten snutt fra søndagen. Desverre så gikk kameraet tomt for film mens vi sto i depoet under oljesaneringa
http://www.youtube.com/watch?v=mSFvhj7-Jo0
btw: jeg burde vel ha klippet bort begynnelsen da jeg kommer til å få høre dette restn av min racingkarriere
http://www.youtube.com/watch?v=mSFvhj7-Jo0
btw: jeg burde vel ha klippet bort begynnelsen da jeg kommer til å få høre dette restn av min racingkarriere
Anybody can buy four letters, but legends aren't for sale!