Det begynner og nærme seg 29mai,og kjeledressen må nok vike for mindre mekkeegnede klær både titt og ofte før den store dagen.Bra med alt som er gjort.
EU kontroll fikset Nordhagen bil på fredag,måtte dog en tur til Biltema for å handle stålull,og noen kjempefrekkeforniklede 32mm enderør,som ble slått inn i bakre potte etter først å ha fylt med stålull.
Da bilen ikke ville starte på lørdag,var jo dette glemt,og gamle Webertrix satt i verk,Booom....klirrr ,det enderøret som var presset inn i det korteste av rørene i potta hadde anstendighet til å forlate bilen i en viss fart,og bilen gikk som normalt
Nytt OMP sete montert,og vårmønstring på søndag.
Traff vår kjære Uwe Witthøft,og fikk gjort vognlisensen unna der.
Sto parkert ved siden av Hr.Heen`s Elan,så det ble fikset vognlisens for ham også.
Nå gjenstår "bare" 4nye synch.ringer,og en simring i bakakselen,før.....
Vognlisens
Vognlisens
Marius Heggstad MGB68
- Dag-Henning Nielsen
- Champion!
- Posts: 1383
- Joined: 23 Mar 2004, 13:13
- Location: Oslo
- Contact:
"disp" for lyd har vi jo....86db sier jo biltilsynet,det var jo bare for å få EU`n ok.
Problemet med siamesmotorer med litt kam og komp er jo at det rakler og smeller noe forjæ...når bilen går uten belastning,min blir jo helt"stille" når det står på.
Svenskene vet dette, så der er det forbipasserings støy som måles,veldig ok for BMC,værre for Climax,Twink og BDA......
Problemet med siamesmotorer med litt kam og komp er jo at det rakler og smeller noe forjæ...når bilen går uten belastning,min blir jo helt"stille" når det står på.
Svenskene vet dette, så der er det forbipasserings støy som måles,veldig ok for BMC,værre for Climax,Twink og BDA......
Marius Heggstad MGB68