http://www.rhkswe.org/index_sve.html
Her er det mange finurlige løsninger for å holde seg innenfor....
Kjent problem for å få neg camber på kat F Cooper S. Vi har ennå ikke lykkes med å finne noe negativt ved vår hvite
Håper noen rydder opp i dette i S, slik at vi kan bruke tilsvarende løsning. Ref. "brast vänster navcentrum rakt av och han tappade bromsarna och senare hjulet"
Spennende diskusjon på RHK vedr sporvidde på Koja
Spennende diskusjon på RHK vedr sporvidde på Koja
Lars Kristian Ekorness
406 03 083
406 03 083
hmm. Her tror jeg det er mange lavt-trukne nisseluer, og treg aksjon fra FIA. Mange glimrende argumenter her...som gjør at jeg neppe vil stille i løp i Sverige inntil de tar det litt mer piano. De har jo nok problemer med å få et bra felt i 65-klassen allerede, og man forstår jo hvorfor!
Har jeg standard deler /hjul, og bilen har lovlig høyde, og det allikevel ikke er lovlig begynner jeg heller med symaskiner
Kappe og modde hjulopphengsdeler som beskrevet her er jo uforsvarlig..
Har jeg standard deler /hjul, og bilen har lovlig høyde, og det allikevel ikke er lovlig begynner jeg heller med symaskiner
Kappe og modde hjulopphengsdeler som beskrevet her er jo uforsvarlig..