Er pris årsak til at ingen kjører 02 i H?

Spesifikt om Periode H; FIA App. K, teknisk, deltagere, planer, osv. osv.
Post Reply

atle
Polesitter
Posts: 241
Joined: 22 Apr 2009, 16:27

Post by atle » 24 Sep 2012, 22:38

Dette er jo bare en italiener som ikke har fått med seg at de ikke bruker Lire mer... :roll:
Grunnen til at ikke folk kjører BMW er nok at det går for dårlig... :lol: :lol:

User avatar
Rune R
Site Admin
Posts: 588
Joined: 14 Dec 2010, 10:59

Post by Rune R » 25 Sep 2012, 08:44

Med dei 2 eksemplar du dreg opp der Geir, er det sjølsagt eine og åleine berre pris som er showstoppar. Men om ein ser på nivået her til lands, kva prisnivå Schitzner 02n til Larsen hadde, kva prisantydning GD opererer med osb, då er det nesten lit merkeleg ikkje fleire forsøker slik bil.
Den mest nærliggande årsaka er vel at miljøet i HRN er lite, og då vert det få av det meste. Vi gler oss til du rulla fram nybygd 2002 på vårløpet neste år Geir!

Bavaria
Mid-fielder
Posts: 67
Joined: 28 Nov 2008, 19:25
Location: Nesodden

Post by Bavaria » 25 Sep 2012, 15:08

Jeg tror også at det henger igjen litt forvirring rundt Lire vs EURO. Det værste er at selger skal ha betalt ekstra for motoren, det kjapt 40k Euro i tillegg :cry: :cry:

Det har selfølgelig ikke noe med at 02'ene går for dårlig å gjøre, jeg tror kanskje det har noe med sjåførene gjøre. Hadde vi fått putta deg Atle eller Rune i en brukbar 02 hadde det nok blitt ornings.

Joda, det blir 02 til våren, men da i G2. H prosjektet mitt er rulla inn på en låve i påvente av en Lotto gevinst :?

Her et par bilder av G2 bilen

Image

Image

Ikke så værst om jeg må si det selv :D

Geir...

User avatar
kadettsprint
Mid-fielder
Posts: 76
Joined: 13 Dec 2007, 15:06

Post by kadettsprint » 25 Sep 2012, 15:16

mmmmm :D
60+ åring fra Fredrikstad med kat.F til 1000ccm.

atle
Polesitter
Posts: 241
Joined: 22 Apr 2009, 16:27

Post by atle » 25 Sep 2012, 18:33

Bør jo klare å stille med den til våren synes jeg....hvis det er noe innmat i den da ? :roll:

User avatar
Fossil Racing
Race winner!
Posts: 365
Joined: 22 Aug 2005, 18:57
Location: Oslo

Post by Fossil Racing » 12 Oct 2012, 15:50

atle wrote:Dette er jo bare en italiener som ikke har fått med seg at de ikke bruker Lire mer... :roll:
Grunnen til at ikke folk kjører BMW er nok at det går for dårlig... :lol: :lol:
Dette var dyrt for en 02, bortsett fra den med race-historie som koster.
Det finnes da andre 02 der ute til priser rundt 10.000 - 25.000 GBP.
Jeg er ingen BMW-mann, men 210.000 EURO er vel noe drøyt ?
Kjøp heller Escorten til Atle ?????
Team Fossil Racing
Vidar
Ford Cortina GT 1965 Historisk rally Gr. 2 kl. F
Cortina 1965 (Lotus TwinCam) Historisk racing F/CT 8

User avatar
Vegard
Champion!
Posts: 1300
Joined: 22 Mar 2004, 15:09
Location: Nidaros
Contact:

Post by Vegard » 12 Oct 2012, 17:18

Fossil Racing wrote: Kjøp heller Escorten til Atle ?????
Ryktene sier at den mangler åtte ventiler ;)

atle
Polesitter
Posts: 241
Joined: 22 Apr 2009, 16:27

Post by atle » 13 Oct 2012, 10:04

De BMWène trenger 16v for å henge med...så hvor langt de 8 ventilerte ble bak den 8 ventilerte Escorten på Karlskoga :lol:

User avatar
Rune R
Site Admin
Posts: 588
Joined: 14 Dec 2010, 10:59

Post by Rune R » 13 Oct 2012, 14:34

Nja no er det vel fortsatt Jeppe sin 8V som har banerekorder for G i Norge. 8)

User avatar
4takt
Front-row qualifier
Posts: 135
Joined: 10 Mar 2008, 22:48
Location: Ski
Contact:

Post by 4takt » 13 Oct 2012, 16:33

Chevrolet har hatt 16 ventiler siden 1955... 8)
Tom Herskedal


It ain't over untill the fat lady sings !

Post Reply