Historisk Racing fører til ekteskapsbrudd

Snakk om stort og smått vedrørende Historisk Racing
User avatar
Impracing
Champion!
Posts: 715
Joined: 26 Mar 2004, 20:59
Location: Halden
Contact:

BKs biler

Post by Impracing » 05 Oct 2004, 22:40

Må være en trøst for Peder og andre å få vite at BKs lillesøster nettopp har startet innen psykiatrien, skal nevne for henne at han hører Miniene prate med hverandre....er ille nok med deltakelse i lengre samtaler med kattene (Lucas og Morris....gjett hvem av de to dyra som er helsvart) :D
Doc

Henning
Champion!
Posts: 747
Joined: 24 Mar 2004, 19:09
Location: Hosle

Post by Henning » 05 Oct 2004, 23:02

"Lucas, Prince of darkness" :D

User avatar
Peder Nielsen
Class winner!
Posts: 261
Joined: 30 Apr 2004, 15:47
Location: Borgen, Norway
Contact:

Re: BKs biler

Post by Peder Nielsen » 05 Oct 2004, 23:14

Impracing wrote:Må være en trøst for Peder og andre å få vite at BKs lillesøster nettopp har startet innen psykiatrien, skal nevne for henne at han hører Miniene prate med hverandre....er ille nok med deltakelse i lengre samtaler med kattene (Lucas og Morris....gjett hvem av de to dyra som er helsvart) :D
Trøst og trøst! :wink: Først trenger jeg og bøte for mine og min fars autofile problemer! Tenk å melde seg frivillig til å kjøre service bil fra oslo til montecarlo! Gammær'n er sprø og er ikke det hakk bedre selv! :wink:
(hvis du ikke forstod det selv Doc, var dette et desperat rop om hjelp! hehehehe) :D
'72 Volvo 142-110 DL
'91 Ducati 906 Paso
'13 Volkswagen Polo GT
'14 Volvo V60-R design AWD

User avatar
Tine Hallre
Grease monkey
Posts: 14
Joined: 22 Sep 2004, 23:20
Location: Larvik
Contact:

Post by Tine Hallre » 06 Oct 2004, 21:30

Melde seg FRIVILLIG til å kjøre service bil til Monte-Carlo? HALLO!! Jeg hadde betalt for å være med... Men det er fare for at sjefen (nevner ikke navn... *host* *hark* Monty *kremt*) kaldkveler meg hvis jeg ikke kommer på jobb de dagene!! Men men... jeg skal bli deltager en dag! Bare vent.
Cheers

Tine Hallre
Team Alpine-to-be

User avatar
bk
Site Admin
Posts: 1545
Joined: 16 Mar 2004, 14:12

Post by bk » 06 Oct 2004, 21:46

Livet er fabelaktig, for å utbrodere litt om familieting og min mentale tilstand:

Image
Image
Image

See, I'm not mad

Oh yes I am

Oh no I'm not

! !
Mini/damer/barn/katter/racing går så fint så. Joakim er en BIG WUSS.
Last edited by bk on 06 Oct 2004, 21:54, edited 1 time in total.

Henning
Champion!
Posts: 747
Joined: 24 Mar 2004, 19:09
Location: Hosle

Post by Henning » 06 Oct 2004, 21:49

Tine Hallre wrote:Melde seg FRIVILLIG til å kjøre service bil til Monte-Carlo? HALLO!! Jeg hadde betalt for å være med... Men det er fare for at sjefen (nevner ikke navn... *host* *hark* Monty *kremt*) kaldkveler meg hvis jeg ikke kommer på jobb de dagene!! Men men... jeg skal bli deltager en dag! Bare vent.
Tar du på deg å få i stand fastback-bobla (911en), så kan vi vel være med til Monte Carlo ?
:wink:

User avatar
Peder Nielsen
Class winner!
Posts: 261
Joined: 30 Apr 2004, 15:47
Location: Borgen, Norway
Contact:

Post by Peder Nielsen » 06 Oct 2004, 22:32

Henning wrote:
Tine Hallre wrote:Melde seg FRIVILLIG til å kjøre service bil til Monte-Carlo? HALLO!! Jeg hadde betalt for å være med... Men det er fare for at sjefen (nevner ikke navn... *host* *hark* Monty *kremt*) kaldkveler meg hvis jeg ikke kommer på jobb de dagene!! Men men... jeg skal bli deltager en dag! Bare vent.
Tar du på deg å få i stand fastback-bobla (911en), så kan vi vel være med til Monte Carlo ?
:wink:
Er bobla di gå'en Hr. Hanzén? Vi ruser ikke kalde motorer gjør vi vel?? Vi har vel ikke 8500 før vi gearer heller, har vi vel?? :wink:
'72 Volvo 142-110 DL
'91 Ducati 906 Paso
'13 Volkswagen Polo GT
'14 Volvo V60-R design AWD

Henning
Champion!
Posts: 747
Joined: 24 Mar 2004, 19:09
Location: Hosle

Post by Henning » 06 Oct 2004, 22:57

Nei ærru gæern !?!?!
Har bare gått tom for bremser (sånn som faren din sagde av og kastet på Elanen)
Og de 2 triple Weberene er litt ugreie...

Har ikke 8500 før jeg gearer.....men like etter at jeg har gearet ned :shock:

User avatar
Tine Hallre
Grease monkey
Posts: 14
Joined: 22 Sep 2004, 23:20
Location: Larvik
Contact:

Lagret lengst, verdt å vente på??

Post by Tine Hallre » 10 Oct 2004, 16:49

Monte Carlo virker litt nærmere nå... Bare en psykisk illusjon, men likevel. Vant en fransk vin (Le Cardinal) på NVK's Høstløp, og den vinen står nå på rommet og skal ikke åpnes før jeg er ved målstreken i Monte Carlo! Den kan stå der og flire til meg en god stund, men likevel. Henning, hvis du finner en som passer sjappa til Monty under løpet, er jeg gladelig med jeg!! Hehe. Har nå festet rally-stoppeklokka mi i bruksbilen, og tidstabell er fast inventar. Laser trippen til Monty er montert fra før. Skal legge meg i hardtrening slik at jeg regjerer de hersens tabellene.

HER KOMMER JÆI :lol: :lol: :lol:
Cheers

Tine Hallre
Team Alpine-to-be

Henning
Champion!
Posts: 747
Joined: 24 Mar 2004, 19:09
Location: Hosle

Post by Henning » 10 Oct 2004, 19:14

Kan vi ikke bare sette over telefonen ??
Bestillinger og kartlesing går vel greit ? Dere jenter klarer jo å gjøre flere ting samtidig.... :wink:

Post Reply