Snakk om stort og smått vedrørende Historisk Racing
-
Vegard
- Champion!
- Posts: 1300
- Joined: 22 Mar 2004, 15:09
- Location: Nidaros
-
Contact:
Post
by Vegard » 15 Oct 2004, 09:57
Hva sier FIA appendix K til moderne luftfilter??
ITG ol.??
-
Dag-Henning Nielsen
- Champion!
- Posts: 1383
- Joined: 23 Mar 2004, 13:13
- Location: Oslo
-
Contact:
Post
by Dag-Henning Nielsen » 15 Oct 2004, 11:25
Såvidt vites, sier FIA App. K ingenting...De aller fleste kjører jo uten, - da tenker jeg ikke på "rally-gutta"......
DH
-
Marius
- Polesitter
- Posts: 243
- Joined: 22 Mar 2004, 17:21
- Location: haslum
Post
by Marius » 15 Oct 2004, 12:01
No worries Veggis!
"Alle"kjører med Pipercross,ITG,KN osv......i allefall jeg...kjørte en sesong uten,og måtte "slipe ventiler oftere enn jeg byttet oljefilter",selv med "evigvarende"toppakning,blir det jobb og unødig dyrt for en hk eller to...
Marius Heggstad MGB68
-
Vegard
- Champion!
- Posts: 1300
- Joined: 22 Mar 2004, 15:09
- Location: Nidaros
-
Contact:
Post
by Vegard » 15 Oct 2004, 14:36
Uten?? Formel 1 biler har luftfilter. Nuff said!
-
Dag-Henning Nielsen
- Champion!
- Posts: 1383
- Joined: 23 Mar 2004, 13:13
- Location: Oslo
-
Contact:
Post
by Dag-Henning Nielsen » 15 Oct 2004, 15:05
- F1 biler fra "vår periode" hadde "fri fly" og laaaaaaaaange trakter uten filter. De fleste hadde vel et nett over som iallefall stoppet kongler..
DH
-
Henning
- Champion!
- Posts: 747
- Joined: 24 Mar 2004, 19:09
- Location: Hosle
Post
by Henning » 16 Oct 2004, 18:51
Synes jeg hørte no piping fra hornet på veggen..."vår periode"??
-
bk
- Site Admin
- Posts: 1545
- Joined: 16 Mar 2004, 14:12
Post
by bk » 16 Oct 2004, 19:26
Selvfølgelig skal man ha filter, jeg har dog kjørt med "instant rebore kit" siden brannen på Rudskogen
Planlegger nye skumfiltre til neste sesong.