Diskusjonsforum ikke brukt til diskusjon

Snakk om stort og smått vedrørende Historisk Racing
User avatar
Dag-Henning Nielsen
Champion!
Posts: 1383
Joined: 23 Mar 2004, 13:13
Location: Oslo
Contact:

Post by Dag-Henning Nielsen » 25 Oct 2004, 16:05

:lol: :lol: :lol: ( - jeg gleder meg til neste år alt.........)
DH

User avatar
Marius
Polesitter
Posts: 243
Joined: 22 Mar 2004, 17:21
Location: haslum

Post by Marius » 25 Oct 2004, 16:50

Dimensjon 20/58-14 ligger i garasjen.. :roll: ...sist brukt på Anderstorp...
Skulle vel si noe....

Men det sliter noe gr.......vlig på chassis,bussninger etc,torpedoveggen sprekker...men hva gjør vel det mot 2sek på "skogen"...under 1:10 med B`n?...
Marius Heggstad MGB68

User avatar
bk
Site Admin
Posts: 1545
Joined: 16 Mar 2004, 14:12

Post by bk » 25 Oct 2004, 17:52

Kan noen fortelle hva det ble konkludert med på møtet? Slicks tillatt? Anything else we should be told? Eller er det hemmelighetsstemplet?

:wink:

User avatar
jeb
Mid-fielder
Posts: 90
Joined: 25 May 2004, 10:40

Post by jeb » 25 Oct 2004, 18:36

Det var ingen dekkdiskusjon på møtet.
Jeg fikk ikke med meg noen..............


Jeb "Il Duce"

User avatar
Dag-Henning Nielsen
Champion!
Posts: 1383
Joined: 23 Mar 2004, 13:13
Location: Oslo
Contact:

Post by Dag-Henning Nielsen » 26 Oct 2004, 09:20

- " Il Duce " :?: :?: :?: Hadde ikke han en lite ærerik sorti, Jan Erik ?
Du satser vel høyere ? Et spørsmål til dere "moderne kara " ; Hvorfor er det så viktig å kjøre på slicks ? - hva skal dere bruke de to sekundene til som dere sparer ? Reparere ???
:lol: DH

User avatar
Sandman
Site Admin
Posts: 1722
Joined: 16 Mar 2004, 19:18
Location: Langhus

Post by Sandman » 26 Oct 2004, 17:14

De har vel sikkert noen ekstra jobber de må ta for å dekke inn de 10000,- kronene som dekka kosta :)
Edwin Solheim
1964 Austin Mini Cooper S
Life begins @ 6000 rpm!

User avatar
Marius
Polesitter
Posts: 243
Joined: 22 Mar 2004, 17:21
Location: haslum

Post by Marius » 27 Oct 2004, 10:34

Det er IKKE veldig interressant for meg å bruke slicks!!!

Bruker gjerne bilen til møter etc,og bruker helst så lite av "budsjettet"som mulig på "ferskvare"....
Marius Heggstad MGB68

User avatar
jeb
Mid-fielder
Posts: 90
Joined: 25 May 2004, 10:40

Post by jeb » 27 Oct 2004, 12:56

Innholdet er slettet av innsender.....
Last edited by jeb on 10 Nov 2004, 11:58, edited 2 times in total.

User avatar
bk
Site Admin
Posts: 1545
Joined: 16 Mar 2004, 14:12

Post by bk » 27 Oct 2004, 13:54

jammen jeb, FIA "historisk ny" som de også kjører i sverige er inntil 1976....itte 74.

Om vi skal ha en egen klasse for historiske sjåfører så er jeg med på det, om noen år. Hehe. (oops, grå hår!!???).

(leter etter Wella hårfarge og Tena..)

User avatar
jeb
Mid-fielder
Posts: 90
Joined: 25 May 2004, 10:40

Post by jeb » 27 Oct 2004, 14:36

Innholdet er slette av innsender.....
Last edited by jeb on 10 Nov 2004, 11:59, edited 1 time in total.

User avatar
Sandman
Site Admin
Posts: 1722
Joined: 16 Mar 2004, 19:18
Location: Langhus

Post by Sandman » 27 Oct 2004, 16:47

Kan vi ikke da like godt kalle det "nasjonal racing anno 1990" og finne på noen regler sånn helt for oss selv? :wink: :wink:

Slik jeg ser det, så må vi jo starte et sted... og jeg tror da det er lurt å starte med de litt eldre og billigere (iallefall litt da :)) klassene, slik de jo gjorde i Sverige og resten av Europa... Det er ikke mange årene siden historisk racing kun tok for seg det som var ifra '65 eller eldre..

Vi trenger vekst i alle klasser - ikke kun i de som går raskerst og er 'værst' (som vi nordmenn har en altfor stor tendens til å tro på..) :?

Og det er jo ingenting i veien for at man utvide med nye alderskategorier etterhvert som behovet melder seg for dette... :)
Edwin Solheim
1964 Austin Mini Cooper S
Life begins @ 6000 rpm!

Post Reply