Går med planer om å bygge bil til HR.
I den forbindelse hadde det vært greit med ett lite budsjett utkast for å få aksepten av den bedre halvdel hjemme.
Bil har jeg så tenker på de faste utgiftene som er lik for alle.
Startavifter lisenser osv.
Slik jeg tolker det her inne så kan jeg komme langt med 15-20 tusen for bygge godkjent bil når en har ett greit utganspungt?
Hva snakker om her i kr og ører om en kjører la oss si tre løp i året?
Jobber som sjømann så tror ikke jeg kan regne med mere en tre løp i året.
Om det blir bygging er det enten 71 mod Escort med kent 1600 eller 78 mod med ohc
Har og stående en 1600 bda men tror ikke jeg blir å bruke den i racing.
Blir lavbudsjett bygging og gjør bare det som må til for å holde kostnader på ett minimum.
Lars K
Håper noe kan komme opp med ett ca tall!
Start kostnadder
Re: Start kostnadder
Nei, det passer den jo ikke til i det hele tattmk11600 wrote:Har og stående en 1600 bda men tror ikke jeg blir å bruke den i racing.
Re: Start kostnadder
Hehe! Joda hadde vært kjekt å bruke bda, men budsjettet i husholdningen tillater meg ikke å rase denne. Satser på å få noe erfaring på bane før den skal brukes! Bygger ikke noe værst skal ha noe holdbart og rimeligt!Vegard wrote:Nei, det passer den jo ikke til i det hele tattmk11600 wrote:Har og stående en 1600 bda men tror ikke jeg blir å bruke den i racing.
Hei, dette er et par år gammelt, men ikke så langt unna:
http://www.historisk-racing.no/?ItemID=1274
(ca priser på faste utgifter)
http://www.historisk-racing.no/?ItemID=1274
(ca priser på faste utgifter)