Rudskogen NM

Snakk om stort og smått vedrørende Historisk Racing
Post Reply
User avatar
Dag-Henning Nielsen
Champion!
Posts: 1383
Joined: 23 Mar 2004, 13:13
Location: Oslo
Contact:

Rudskogen NM

Post by Dag-Henning Nielsen » 21 Jun 2012, 13:20

Hei alle der ute!
I forb. med neste NM-runde på Rudskogen, trenger vi en lyssterk projector, beregnet på relativt store saler ,til et arrangement på lørdag kveld. Det finnes leiemuligheter sikkert, men det er relativt kostbart......Noen der ute som besitter en ? - og som kan tenke seg å hjelpe oss med å få gjennomført denne seansen på beste måte ? Ring meg snarest..... : 922 66 321

DH

User avatar
Dag-Henning Nielsen
Champion!
Posts: 1383
Joined: 23 Mar 2004, 13:13
Location: Oslo
Contact:

Post by Dag-Henning Nielsen » 21 Jun 2012, 15:12

- i orden ! :)

User avatar
TSM
Polesitter
Posts: 237
Joined: 15 Aug 2006, 11:02
Location: Lommedalen

Post by TSM » 02 Jul 2012, 10:38

Hvordan gikk det i helgen?
68 Austin Cooper S / 69 Lotus Europa S2

User avatar
Rune R
Site Admin
Posts: 588
Joined: 14 Dec 2010, 10:59

Post by Rune R » 07 Jul 2012, 21:32

Det kan vel seiast mykje om løpet på Rudskogen også, men ein ting er sikkert; Det grill måltidet etter målgang søndag, det var det sus over :D. Ei overrasking vi sette god pris på, takk til Dag-Henning eller kven det var som fekk det i stand.
Når det gjeld det sportslege vart det mix av det meste for møringen. Hjelp frå nysgjerrigper slik at panser slo i frontruta, tett fulgt av feil dekkval på tidkjøring laurdag, for så å treffe rimeleg godt med oppsett og artig finale søndag. Takk til Mathis for artig, god og rein racing. Ikkje heilt usansynleg dette klippet vert spelt av nokre gongar komande vinter:

http://youtu.be/BrpdYMkyX4c

Bernt trua med å slutte laurdag, men den plana får vi jammen håpe går over. Eit slik levande motorsport-leksikon trengs i miljøet!

Fossil Driver
Mid-fielder
Posts: 85
Joined: 23 Nov 2005, 22:57

Post by Fossil Driver » 09 Jul 2012, 14:50

Jeg følger Rune R. sitt forslag fra litt tid tilbake om en liten løpsrapport, fra Rudskogen.

Som de fleste andre oppfattet også jeg at det var en fuktig helg med glatt og vanskelig føre. Men Rudskogen er min favorittbane som passer den lille motorsvake bilen bra. Det å ligge mitt i feltet hele veien synes jeg egentlig ikke er så værst med en liten 1000 ccm Abarth. Veldig morsomt for meg å ha en liten kamp med Bondesson i Lotus Elan, selv om han selvfølgelig stakk av på langsiden hver gang. Abarthen oppførte seg perfekt hele helgen og ikke en skrue ble ble rørt annet enn vanlig vedlikehold. Det virker som oppgraderingene som er gjort i vinter er svært bra. Det å slå noen Lotus Cortinaer og noen Mini Cooper S er heller ikke å forakte med min ekvipasje.

Bonus var jo å få kjøre i samme heat som Whizzo! Han kjente meg faktisk igjen på hårsveisen fra Karlskoga 1 2011 sa han. Ikke dårlig det, han treffer sikkert veldig mange mensker. Takk til HRN som klarte å få mannen hit til vårt grisgrente land med ok bane, men neppe de fasiliteter som han er vant med fra sine 1500 løp rundt i hele verden. Hans fåredrag om sitt racing og rallyliv var svært morsomt og meget humørfylt!

Også, Tusen takk for maten søndag. Bjørn Tore Teigen er absolutt en av mine favorittkokker!

Kort oppsumert: Flott våt helg med mye morro, bra kjøring og god sossial hygge!

Hilsen ketil
TEAM FOSSIL RACING
Ketil
Abarth 1000 TC

User avatar
Rune R
Site Admin
Posts: 588
Joined: 14 Dec 2010, 10:59

Post by Rune R » 17 Jul 2012, 23:30

I morgen onsdag 18. Juli kl 18. er det Historisk Racing på Viasat Motor Norge.

User avatar
Rune R
Site Admin
Posts: 588
Joined: 14 Dec 2010, 10:59

Post by Rune R » 19 Jul 2012, 07:01

Og her kan du sjå programmet på nett TV: http://injection.no/Default.aspx

Post Reply