Posted: 13 Aug 2012, 17:57
LØRDAG:
Jeg skrev en lengre rapport i forumet etter finalen lørdag, bare for å oppleve en errormelding og at alt forsvant. Vel da prøver vi nå, noe i etterkant. Jeg hører meg selv gjenta det, men må igjen gnage om hvor tøff jeg syns denne festivalen er. Etter hva jeg hørte er det klart en av de mest besøkte arrangement ved ringen. Jeg trodde ikke på det da de sa det var 60000 innom der i 2010, men nå begynner jeg å skjønne. Arrangementet tar hele arenaen og det er svart med folk. Det var da heller ikke vanskelig å merke en var kommet i Kadett land. Makan til interesse, og var jo litt gøy det.
Feltet jeg startet i heter altså Revival Deutsche Rennwagen Meisterschaft. De samler ulike klasse r og i feltet var vi vel 41. Jeg kvalet inn som nr 31.
Å bare tage hvad man haver og dra ned ti...l ringen for kappkjøring,vil jo naturlig nok føre med seg visse erfaringer. Utveksling i bakaksel var for lett, og Svenskene som hadde kjørte her før hadde selvsagt bytta dreving. Kadetten gikk tom en god stund før enden av flere strekker, så her fikk den kjørt seg så det holder. Som bildene viser startet jeg lørdag i nærheten av bl.a. den gule Camaroen (gamlebilen til Thomas Nielsen) fra Sverige. Han kjører også slicks her, og det ble en morsom fight mellom meg, han, en CSL Alpina og en del flere godsaker. Jeg var forbi Camaroen 2 ganger men måtte til slutt slippe. Ca halveis i løpet ble det for mye understyring og det irriterte jo en smule. Først lenge etter finalen skjønte jeg hvorfor, punktering! Uansett ufatelig gøy og be lørdag nr 24 i feltet og 3 i klassen. 30 min i den varmen på full gass, vel jeg var ganske tom ved målgang. Lite med servo, lite med aircon, men masse veigrep og deilige slicks. Så til de grader akkurat slik det skal være.
Jeg skrev en lengre rapport i forumet etter finalen lørdag, bare for å oppleve en errormelding og at alt forsvant. Vel da prøver vi nå, noe i etterkant. Jeg hører meg selv gjenta det, men må igjen gnage om hvor tøff jeg syns denne festivalen er. Etter hva jeg hørte er det klart en av de mest besøkte arrangement ved ringen. Jeg trodde ikke på det da de sa det var 60000 innom der i 2010, men nå begynner jeg å skjønne. Arrangementet tar hele arenaen og det er svart med folk. Det var da heller ikke vanskelig å merke en var kommet i Kadett land. Makan til interesse, og var jo litt gøy det.
Feltet jeg startet i heter altså Revival Deutsche Rennwagen Meisterschaft. De samler ulike klasse r og i feltet var vi vel 41. Jeg kvalet inn som nr 31.
Å bare tage hvad man haver og dra ned ti...l ringen for kappkjøring,vil jo naturlig nok føre med seg visse erfaringer. Utveksling i bakaksel var for lett, og Svenskene som hadde kjørte her før hadde selvsagt bytta dreving. Kadetten gikk tom en god stund før enden av flere strekker, så her fikk den kjørt seg så det holder. Som bildene viser startet jeg lørdag i nærheten av bl.a. den gule Camaroen (gamlebilen til Thomas Nielsen) fra Sverige. Han kjører også slicks her, og det ble en morsom fight mellom meg, han, en CSL Alpina og en del flere godsaker. Jeg var forbi Camaroen 2 ganger men måtte til slutt slippe. Ca halveis i løpet ble det for mye understyring og det irriterte jo en smule. Først lenge etter finalen skjønte jeg hvorfor, punktering! Uansett ufatelig gøy og be lørdag nr 24 i feltet og 3 i klassen. 30 min i den varmen på full gass, vel jeg var ganske tom ved målgang. Lite med servo, lite med aircon, men masse veigrep og deilige slicks. Så til de grader akkurat slik det skal være.