Goodwood

Snakk om stort og smått vedrørende Historisk Racing
Post Reply
User avatar
Impracing
Champion!
Posts: 715
Joined: 26 Mar 2004, 20:59
Location: Halden
Contact:

Goodwood

Post by Impracing » 04 Sep 2012, 14:20

Snart dags igjen for årets historiske høydepunkt. Andre som planlegger å dra? Regner med å få løyve til å parkere min hvite 3.8 Mk 2 på parkeringen langs Lavant straight om noen vil hilse på og dele et glass Penfolds...
Men så var det temaet stevnekollisjon da. Goodwood-helgen er hellig for undertegnede, og i år bulker det med siste helgen på Vålerbanen. Siden
tiden for Gw-helgen er klar allerede i oktober året før, kan vi håpe på at d'herrer som setter opp terminlisten i vår andedam kan bestrebe seg på å unngå sånn stevnekollisjon neste år?
Doc

User avatar
kadettsprint
Mid-fielder
Posts: 76
Joined: 13 Dec 2007, 15:06

goodwood

Post by kadettsprint » 05 Sep 2012, 20:47

Team Hansen #66 skal over og håper at vi treffes. Dette er faktisk også blitt en tradisjon for oss også, selvom vi kjører tyske biler. Dette blir 4.år på rad.
60+ åring fra Fredrikstad med kat.F til 1000ccm.

User avatar
Impracing
Champion!
Posts: 715
Joined: 26 Mar 2004, 20:59
Location: Halden
Contact:

Re: goodwood

Post by Impracing » 05 Sep 2012, 21:09

kadettsprint wrote:Team Hansen #66 skal over og håper at vi treffes. Dette er faktisk også blitt en tradisjon for oss også, selvom vi kjører tyske biler. Dette blir 4.år på rad.
Sann racing-entusiasme kjenner ingen landegrenser! Dere har fått med dere det helt verste som skal skje i år? Og det er tysk så det holder!
Doc

User avatar
Sandman
Site Admin
Posts: 1722
Joined: 16 Mar 2004, 19:18
Location: Langhus

Post by Sandman » 05 Sep 2012, 21:56

Jeg reiser over sammen med LKE og en gjeng andre.. Satser på å få sett litt felre billøp denne gangen :)

Meg bekjent så skal vel Vidar og Ketil over også.

Arne og John skal vel kjøre Tatra i år også.. så regner med at Martin og Viggo & co også er på plass.
Edwin Solheim
1964 Austin Mini Cooper S
Life begins @ 6000 rpm!

Fossil Driver
Mid-fielder
Posts: 85
Joined: 23 Nov 2005, 22:57

Post by Fossil Driver » 05 Sep 2012, 22:10

Joda, Vidar og jeg kommer på lørdagen sammen med 5 andre gode venner. Alle har med seg fruene! :shock:

Damene har brukt ukesvis på å få fatt på klær fra 60 tallet.

Hvor blir det norske treffstedet?

Hilsen Ketil
TEAM FOSSIL RACING
Ketil
Abarth 1000 TC

User avatar
Impracing
Champion!
Posts: 715
Joined: 26 Mar 2004, 20:59
Location: Halden
Contact:

Post by Impracing » 06 Sep 2012, 00:06

Fossil Driver wrote:Joda, Vidar og jeg kommer på lørdagen sammen med 5 andre gode venner. Alle har med seg fruene! :shock:

Damene har brukt ukesvis på å få fatt på klær fra 60 tallet.

Hvor blir det norske treffstedet?

Hilsen Ketil
Guttær, detta blir ille bra! (kan oversette fra Østfoldsk om ønskelig).
Hva med møtepunkt for Norskies ved Tatra-campen lunchtime (kl 13?)
Massevis ta hilsenær fra Østfoll (tjukk l!)
Fredrik

PS:Ketil. lar du Abarthen hvile til neste år? Da er vi i gang med 1000ccm-dueller så det holder i 2013....og min Imp kommer på banen med ny og lettet venstre dør, bare så du vet det!
Doc

User avatar
kadettsprint
Mid-fielder
Posts: 76
Joined: 13 Dec 2007, 15:06

goodwood

Post by kadettsprint » 06 Sep 2012, 15:07

Da sees vi ved Tatra-campen kl13.00 lørdag.
60+ åring fra Fredrikstad med kat.F til 1000ccm.

Fossil Driver
Mid-fielder
Posts: 85
Joined: 23 Nov 2005, 22:57

Post by Fossil Driver » 06 Sep 2012, 21:06

Impracing wrote:
Guttær, detta blir ille bra! (kan oversette fra Østfoldsk om ønskelig).
Hva med møtepunkt for Norskies ved Tatra-campen lunchtime (kl 13?)
Massevis ta hilsenær fra Østfoll (tjukk l!)
Fredrik

PS:Ketil. lar du Abarthen hvile til neste år? Da er vi i gang med 1000ccm-dueller så det holder i 2013....og min Imp kommer på banen med ny og lettet venstre dør, bare så du vet det!
Da sees vi nok ved Tatra- campen. Det skulle være lett og finne, det vel ikke så veldig mange andre Tatra skulle jeg tro. Også har den jo "selvlysende" farge! Det er sikkert også mulig å få seg en pilsner i nærheten der.

Abarthen blir ikke brukt mer i år. Den fusket noe forskrekelig på de 3 siste rundene på våler sist. Vanskelig å finne ut av, for det skjer kun på max belastning og på helt varm motor. Har kjørt til Frognerseteren i dag, samme fusken. Folk skvetter fært når jeg strekker ut forbi Holmenkollbakken kan du tro. Fordel med registrert bil da! Eneste som står igjen på tenningen nå er coil. prøver en annen en av de nærmeste dagene.

Joda, dueller blir det nok for oss til neste år også. Det var morsomt i år. Jeg kommer også med MYE LETTERE bil til neste år. Hiver ut lastebilbateriet og bytter til Lexan ruter. (minus vekt = gratis hk.) Dette gjør jeg for at du stadig skal kose deg med titte inn på min blankpussete motor. Bare så du vet det! :lol:

Hilsen Ketil
TEAM FOSSIL RACING
Ketil
Abarth 1000 TC

User avatar
Impracing
Champion!
Posts: 715
Joined: 26 Mar 2004, 20:59
Location: Halden
Contact:

Post by Impracing » 07 Sep 2012, 11:34

Fossil Driver wrote:
Impracing wrote:
PS:Ketil. lar du Abarthen hvile til neste år? Da er vi i gang med 1000ccm-dueller så det holder i 2013....og min Imp kommer på banen med ny og lettet venstre dør, bare så du vet det!
Da sees vi nok ved Tatra- campen. Det skulle være lett og finne, det vel ikke så veldig mange andre Tatra skulle jeg tro. Også har den jo "selvlysende" farge! Det er sikkert også mulig å få seg en pilsner i nærheten der.

Abarthen blir ikke brukt mer i år. Den fusket noe forskrekelig på de 3 siste rundene på våler sist. Vanskelig å finne ut av, for det skjer kun på max belastning og på helt varm motor. Har kjørt til Frognerseteren i dag, samme fusken. Folk skvetter fært når jeg strekker ut forbi Holmenkollbakken kan du tro. Fordel med registrert bil da! Eneste som står igjen på tenningen nå er coil. prøver en annen en av de nærmeste dagene.

Joda, dueller blir det nok for oss til neste år også. Det var morsomt i år. Jeg kommer også med MYE LETTERE bil til neste år. Hiver ut lastebilbateriet og bytter til Lexan ruter. (minus vekt = gratis hk.) Dette gjør jeg for at du stadig skal kose deg med titte inn på min blankpussete motor. Bare så du vet det! :lol:

Hilsen Ketil
Paddocken for St Mary's Trophy er åpen for alle, så der passer det bra å treffes. Nær til Spitfire cafe og Bar, og der serveres pilsner, ja.
Med oss på besøk kan de muligens risikere å gå tomme utpå efta'n :lol:

Hovedpaddocken er bare åpen for medlemmer i GRRC, og selv vi får bare to billetter per medlem. Men hva kan man vente for en årsavgift på kr 1700,-... :wink:

Når det gjelder din blankpolerte motor så stemmer nok det det. Men det var en flekk på den røde torpedoveggen på høyre side, ca 3x3 cm, hvor det ikke var polert så bra, var det voksrester eller skitt jeg så der? Jeg må nok komme ennå nærmere til året, for å se om jobben er grundig nok!
Doc

Post Reply