"NM runden" Karlskoga

Snakk om stort og smått vedrørende Historisk Racing
Post Reply
User avatar
Bellracing.no
Race Engineer
Posts: 23
Joined: 19 Nov 2009, 20:53
Location: Gjøvik
Contact:

"NM runden" Karlskoga

Post by Bellracing.no » 23 Jul 2013, 09:53

Er det noen som vet hvorfor NM liste for F - "lille" G ikke er oppdatert etter Karlskoga, den " store " klassen har fått sine poeng.

Jan Akre

User avatar
Fossil Racing
Race winner!
Posts: 365
Joined: 22 Aug 2005, 18:57
Location: Oslo

Re: "NM runden" Karlskoga

Post by Fossil Racing » 30 Jul 2013, 15:27

Bellracing.no wrote:Er det noen som vet hvorfor NM liste for F - "lille" G ikke er oppdatert etter Karlskoga, den " store " klassen har fått sine poeng.

Jan Akre
Hei - har purret Ulf/Racing NM uten å ha fått svar.
Team Fossil Racing
Vidar
Ford Cortina GT 1965 Historisk rally Gr. 2 kl. F
Cortina 1965 (Lotus TwinCam) Historisk racing F/CT 8

User avatar
Dag-Henning Nielsen
Champion!
Posts: 1383
Joined: 23 Mar 2004, 13:13
Location: Oslo
Contact:

Post by Dag-Henning Nielsen » 31 Jul 2013, 09:33

Vet ikke, men dette var et "problem" jeg husker jeg jobbet mye med......Det skyltes som regel at Tom Granli, som regner poenger, ikke hadde fått de korrekte og signerte resultatlistene fra arrangør.......Det skal sies også at det ikke er lett for "uinvidde" alltid å vite i hvilken klasse de enkelte biler hører hjemme, dersom heatene er blandet.......Ulf ferierer vel, men han tar sikkert dette når han er aktiv i arbeidslivet igjen..... :D

User avatar
Fossil Racing
Race winner!
Posts: 365
Joined: 22 Aug 2005, 18:57
Location: Oslo

Post by Fossil Racing » 02 Aug 2013, 10:45

Dag-Henning Nielsen wrote:Vet ikke, men dette var et "problem" jeg husker jeg jobbet mye med......Det skyltes som regel at Tom Granli, som regner poenger, ikke hadde fått de korrekte og signerte resultatlistene fra arrangør.......Det skal sies også at det ikke er lett for "uinvidde" alltid å vite i hvilken klasse de enkelte biler hører hjemme, dersom heatene er blandet.......Ulf ferierer vel, men han tar sikkert dette når han er aktiv i arbeidslivet igjen..... :D
Etter hva jeg har hørt så er det noe av det samme som skjedde i fjor - noen norske deltakere har kjørt 1000-cup i stedet for å delta i klasse G/F (klasse 7), noe som forstyrrer beregningene. I fjor så ble det besluttet at enten så kjører man om poeng i klasse 7 eller så velger man 1000-Cup'en.
Team Fossil Racing
Vidar
Ford Cortina GT 1965 Historisk rally Gr. 2 kl. F
Cortina 1965 (Lotus TwinCam) Historisk racing F/CT 8

Post Reply