NYE og gamle deltakere og biler - les her!

Snakk om stort og smått vedrørende Historisk Racing
Post Reply
User avatar
bk
Site Admin
Posts: 1545
Joined: 16 Mar 2004, 14:12

NYE og gamle deltakere og biler - les her!

Post by bk » 29 Aug 2013, 08:47

Det dukker stadig opp nye flotte biler med ukjente piloter. En bønn fra nettredaktøren - gjør som Marius Bremseth, og send inn informasjon om deg og bilen ASAP!
Marius: http://www.historisk-racing.no/?ItemID=1617
Trond Bull Enger har også sendt masse flotte bilder uoppfordret, og vi har naturligvis fått racefoto-galleri som vanlig. Takk til alle dere!

Så:
Vi har ingen journalister som kommer og spør dere, ei heller som koser seg og skriver løpsrapporter eller omtaler, kun MANGE som besøker hjemmesiden og forventer nyheter! Det er ganske kjipt å få kjeft for at ditt og datt ikke er skrevet om på hjemmesiden.

Fra og med Lørdag kveld etter Rudskogen gikk (som vanlig) trafikken i taket. Bare i går, onsdag, 4 dager etter racet, var det over 200 unike besøkende som så i snitt 6 sider hver - og all denne trafikken er fra folk med interesser innenfor historisk racing, det er altså ikke bomtreff fra søk og masse annet rart. Mao - direkte trafikk som går til HRN-hjemmesiden.

Det skjer jo så mye i HRN, men det skulle man jaggu ikke tro her på internettet. Gjentar meg selv til det kjedsommelige...

Har dere info, link til bilder, videoer, resultater, eller Gid hjelpe meg - noe tekst - så send det til webmaster@historisk-racing.no - ikke bare dytt det ut på forumet og forvent at det dukker opp på hjemmesiden, eller sitt og kna det langsomt. Please. Og ja, jeg snakker til dere 3 som fortsatt tør å skrive på forumet...hehe :wink:
Birger Knutsen,
Webmaster www.historisk-racing.no
1971 Sunbeam Imp / 65 Morris Cooper S

Post Reply