Goodwood

Snakk om stort og smått vedrørende Historisk Racing
Post Reply
User avatar
Impracing
Champion!
Posts: 715
Joined: 26 Mar 2004, 20:59
Location: Halden
Contact:

Goodwood

Post by Impracing » 18 Sep 2013, 19:02

Jess, ennå en flott opplevelse i år, selv om været ble leit på slutten. Av høydepunktene var første gangs visning av Lotus 43 med BRM H16 motoren, så autentisk preparert at den allerede fra starten spyttet blå røky fra en av de høyre sylinderrekkene...en autentisk Ford Mk 4, en bil med *skikkelig* wow-faktor...og så liten og nett den ser ut i virkeligheten, med sånne brutale specs...endelig en seier for Aston-Martin 212, bare drøyt femti år for sent.
Joda, det var så mange rosiner i pølsa at det knapt var plass til noe kjøtt i den!
Mest moro for meg var totalseier i St Mary's Throphy til den tyskbygde Alfa GTA'n til Furiani, det var noe forferdelig sånn fart det var i den! Å se Frank Stippler drifte den (altså skikkelig drifting, firehjulsslipp med forhjula rett fram...på fjerdegear!) gjennom Madgwick, inch perfect runde etter runde...
det, mine herrer, var et syn for guder. Skap-Alfistoen i meg tok den helt ut der, ja...ikke store hemmeligheten hvilket bygge som blir prioritert denne vinteren.
Doc

Post Reply