Nytt fra FIA
http://www.swiftune.com/NewsArticle/136 ... -head.aspxvegar wrote:Hvor mye koster toppen til Swiftune?? Og hva er egentlig poenget med å reprodusere noe som er såpass enkelt å få tak i??
68 Austin Cooper S / 69 Lotus Europa S2
Jøss, hadde de CNC maskiner i 1963, ikke rart Mini gjorde det bra da..
Det står jo svart på hvitt at den er FORBEDRET på flere punkter, bl.annet kjøling, i tillegg til CNC maskinering. Er ikke det et konkurransefortrinn, så veit ikke jeg...burde ikke være så mye prat om H-eller I- beam råder,eller litt for heftige stålveiver heller da:...eller forbedrede Lotus vannpumper...eller bare LITT bedre vippearmer i en Falcon...
Men,..kjenner man de rette folka og er flink i lobbyen, så går vel alt an..
Det står jo svart på hvitt at den er FORBEDRET på flere punkter, bl.annet kjøling, i tillegg til CNC maskinering. Er ikke det et konkurransefortrinn, så veit ikke jeg...burde ikke være så mye prat om H-eller I- beam råder,eller litt for heftige stålveiver heller da:...eller forbedrede Lotus vannpumper...eller bare LITT bedre vippearmer i en Falcon...
Men,..kjenner man de rette folka og er flink i lobbyen, så går vel alt an..
Denne bør vel da være lov til neste år?atle wrote:Jøss, hadde de CNC maskiner i 1963, ikke rart Mini gjorde det bra da..
Det står jo svart på hvitt at den er FORBEDRET på flere punkter, bl.annet kjøling, i tillegg til CNC maskinering. Er ikke det et konkurransefortrinn, så veit ikke jeg...burde ikke være så mye prat om H-eller I- beam råder,eller litt for heftige stålveiver heller da:...eller forbedrede Lotus vannpumper...eller bare LITT bedre vippearmer i en Falcon...
Men,..kjenner man de rette folka og er flink i lobbyen, så går vel alt an..
http://www.burtonpower.com/cylinder-hea ... fp800.html