Nytt fra FIA
Posted: 11 Dec 2013, 14:31
Diskusjonsforum for www.historisk-racing.no
https://forum.historisk-racing.no/
http://www.swiftune.com/NewsArticle/136 ... -head.aspxvegar wrote:Hvor mye koster toppen til Swiftune?? Og hva er egentlig poenget med å reprodusere noe som er såpass enkelt å få tak i??
Beit meg merke i at FIA godkjenner toppen for "960 Cooper S"...vegar wrote:Hvor mye koster toppen til Swiftune?? Og hva er egentlig poenget med å reprodusere noe som er såpass enkelt å få tak i??
Denne bør vel da være lov til neste år?atle wrote:Jøss, hadde de CNC maskiner i 1963, ikke rart Mini gjorde det bra da..
Det står jo svart på hvitt at den er FORBEDRET på flere punkter, bl.annet kjøling, i tillegg til CNC maskinering. Er ikke det et konkurransefortrinn, så veit ikke jeg...burde ikke være så mye prat om H-eller I- beam råder,eller litt for heftige stålveiver heller da:...eller forbedrede Lotus vannpumper...eller bare LITT bedre vippearmer i en Falcon...
Men,..kjenner man de rette folka og er flink i lobbyen, så går vel alt an..
"Proneto cracking" medfører raskt behov for "walleto cracking...open"bk wrote:Heh, toppen fra Swift koster mer enn motoren jeg kjørte med i 3 år
Lurer også på hva "less proneto cracking" er. Må være kjipt med mye proneto cracking ivaffal
....som ofte medfølger "budgeto cracking"?Impracing wrote:"Proneto cracking" medfører raskt behov for "walleto cracking...open"bk wrote:Heh, toppen fra Swift koster mer enn motoren jeg kjørte med i 3 år
Lurer også på hva "less proneto cracking" er. Må være kjipt med mye proneto cracking ivaffal
atle wrote:Imp folka er jo kjent for å jukse.....det går rykter om BÅDE feil blinklysglass OG dørlåser !!!
Da er ikke en 'litt forbedra' topp noe å snakke om ??