TV-dekning

Snakk om stort og smått vedrørende Historisk Racing
Post Reply
Gudmund
Grease monkey
Posts: 9
Joined: 13 May 2014, 09:36

TV-dekning

Post by Gudmund » 13 May 2014, 17:53

Hei alle
Deltok på Våler i helga med min nyinnkjøpte Volvo 142, startnummer 51, klasse 9. Kjøpte den av Frank Hjelkrem på torsdag. Detta var gøy :D

Stiller spørsmål her på forumet om TV-dekning…

Jeg fikk en prat med gutta fra TV-media AS etter premieutdelinga på søndag.
Alle heat ble filma, men det som gjelder historiske biler blir ikke brukt før eventuelt til høsten i et sammendrag når hele NM er ferdig kjørt...
Det som mangler nå er sponsing for å få dette ut onsdag neste uke under Injection på Viasat. Alt som er publisert på TV blir også liggende under injection.no.

Vi kjørte med reklame fra blant annet IRM denne helga og mitt forslag er at dem eller tilsvarende blir spurt av styret om å dekke omkostningene for TV- dekninga. Det dreier seg kun om ca kr 7500,- + mva per gang for å komme med…

Hva sier dere?
Jeg kjører gjerne med noe reklame for å få litt omtale av historisk racing på TV..

Mvh Gudmund Gulbrandsen

User avatar
4takt
Front-row qualifier
Posts: 135
Joined: 10 Mar 2008, 22:48
Location: Ski
Contact:

Post by 4takt » 13 May 2014, 21:32

Vi kan jo gjøre som GT klassene, de har spleiselag. 7500,- delt på 30-40 blir ikke mye på hver. Synes klassesponsor bidrar nok som det er. :D
Tom Herskedal


It ain't over untill the fat lady sings !

Gudmund
Grease monkey
Posts: 9
Joined: 13 May 2014, 09:36

Post by Gudmund » 13 May 2014, 22:35

Blir med på spleiselag.Tida er knapp hvis vi vil være med på injection denne gangen. Sikkert ikke lett å få fram en sponsor på kort varsel.

Gudmund Gulbrandsen

Post Reply