Noen flere klar snart ?
Noen flere klar snart ?
Vi savner endel ekvipasjer.
Marius, Ulf, Rolf, The Knutsens, Ekornessene, Mats, Heen +++ ?
Er dere klare snart ?
Hvis dere er og har lyst å prøve redskapen før løp, så har NSK banedag tirs. 5. juli kl. 17.00 - 21.00.
Vi kan lage et eget heat for historisk hvis det blir mange nok.
Marius, Ulf, Rolf, The Knutsens, Ekornessene, Mats, Heen +++ ?
Er dere klare snart ?
Hvis dere er og har lyst å prøve redskapen før løp, så har NSK banedag tirs. 5. juli kl. 17.00 - 21.00.
Vi kan lage et eget heat for historisk hvis det blir mange nok.
Kommer snart!
Flere forskjellige ting har kostet tid denne våren, ikke alt relatert til sporten.
Hadde håpet å få min nye Imp klar til lakkering denne uken, men så tar lakkerer'n ferie! Men fjorårsbilen kommer til Kullen, og Birgs også. Fetters Imp er klar, men han prioriterer Sørlandet og døtrene sin i juli, men kjører i august. Til 3/4 sept bør vi ha tre Imper på plass, jeg er veldig spent på den nye som jeg har lagt så mye arbeide i. Den blir en god del lettere enn fjorårsbilen, og har nå fått korrekte drevsatser så den kan holdes over 6000rpm. Og jeg har bygget helt nye bremser til alle tre Impene, kopier av Chrysler comps works kit, med doble pumper og balanseaksel. Skal bli veldig bra å komme ut på banen tilslutt, og få lufta både redskapen og sjåføren!
Hadde håpet å få min nye Imp klar til lakkering denne uken, men så tar lakkerer'n ferie! Men fjorårsbilen kommer til Kullen, og Birgs også. Fetters Imp er klar, men han prioriterer Sørlandet og døtrene sin i juli, men kjører i august. Til 3/4 sept bør vi ha tre Imper på plass, jeg er veldig spent på den nye som jeg har lagt så mye arbeide i. Den blir en god del lettere enn fjorårsbilen, og har nå fått korrekte drevsatser så den kan holdes over 6000rpm. Og jeg har bygget helt nye bremser til alle tre Impene, kopier av Chrysler comps works kit, med doble pumper og balanseaksel. Skal bli veldig bra å komme ut på banen tilslutt, og få lufta både redskapen og sjåføren!
Doc
Ferdig snart?
Noen ganger er det lurt å ta en pust i bakken, motivasjon kan bli tynnslitt når man jobber under press for å bli ferdig, mens en virkelighets-verden med familie og jobb også skal tilgodeses....been there, done that, tasted the stew
Fikser felger fra UK i juli, og en dag med plugger,stifter og litt tid (og dårlig vær, så man ikke er under press fra familien for å ta en tur på stranda!) fikser resten. Høst-løpene skal vi få med vårs, og det skal bli fætt! Men først, fra imorgen, 14d på Naxos. It's a dirty job, but somebody has to do it!
Fikser felger fra UK i juli, og en dag med plugger,stifter og litt tid (og dårlig vær, så man ikke er under press fra familien for å ta en tur på stranda!) fikser resten. Høst-løpene skal vi få med vårs, og det skal bli fætt! Men først, fra imorgen, 14d på Naxos. It's a dirty job, but somebody has to do it!
Doc
"#¤"##"%!!!!!!!!!!!!!
Fant seff ut at hovedbremsesylinderen har begått harakiri i løpet av vinteren. GRR. Har jo ventet med å lufte bremsene helt ferdig siden det har vært så mye annet å gjøre, og har ikke tenkt over det..men i dag prøvde jeg for første gang med hjelp og fant til min skrekk at pedalen går i dørken ved forsiktig trykk, men bruker man en rask fot er alt som normalt.
Fant seff ut at hovedbremsesylinderen har begått harakiri i løpet av vinteren. GRR. Har jo ventet med å lufte bremsene helt ferdig siden det har vært så mye annet å gjøre, og har ikke tenkt over det..men i dag prøvde jeg for første gang med hjelp og fant til min skrekk at pedalen går i dørken ved forsiktig trykk, men bruker man en rask fot er alt som normalt.
CO målt og funnet...eh, ihvertfall ikke noe sjangs til at bilen går magert
Kommer på skogen i morgen!
For de med RealPlayer :
http://www.kfx.no/mini/s_burnout.3gp
OOPS, bad url - korrigert!
Wroom, harrykjøring. Regissør Ed Solheim. Filmet med Sony Ericsson, men hør den låta! [/i]
Kommer på skogen i morgen!
For de med RealPlayer :
http://www.kfx.no/mini/s_burnout.3gp
OOPS, bad url - korrigert!
Wroom, harrykjøring. Regissør Ed Solheim. Filmet med Sony Ericsson, men hør den låta! [/i]
- Dag-Henning Nielsen
- Champion!
- Posts: 1383
- Joined: 23 Mar 2004, 13:13
- Location: Oslo
- Contact:
- Dag-Henning Nielsen
- Champion!
- Posts: 1383
- Joined: 23 Mar 2004, 13:13
- Location: Oslo
- Contact:
Jeg tror du kan gjøre det Veg, i 71 klassen. Det er jo mange som bruker rene AP racing pumper der, ikke? (fatter ihvertfall)
Tokrets og sånt blir for sikkert. Liker å leve farlig. eheheh.
Må nok kjøre 1-krets i pre 65.
Pyntedill? Du må ikke ha mer enn nødvendig, men er enig i at detaljer skaper bilen. Litt viktig at det ser gromt ut også. Den røde/sorte GT'en som går i DK ser pen ut.
Tokrets og sånt blir for sikkert. Liker å leve farlig. eheheh.
Må nok kjøre 1-krets i pre 65.
Pyntedill? Du må ikke ha mer enn nødvendig, men er enig i at detaljer skaper bilen. Litt viktig at det ser gromt ut også. Den røde/sorte GT'en som går i DK ser pen ut.
Last edited by bk on 05 Jul 2005, 09:37, edited 1 time in total.
Ja pølse i vaffel er verdt turen aleneDag-Henning Nielsen wrote:- tenkte definitivt å ta meg en tur...! Blir en slags "spion-tur" for å se på redskapen til Ulf og Rolf ( )......- og selvfølgelig for å få meg en pølse i vaffel...... ( - kommer i gatebil ..)
DH
Er dog ikke sikkert om Rolf får bilen klar.
Bilder?? Jeg ser også at man MÅ ha støtfangere på Minien. Kan man borre hull i disse?? GT-fangerne er jo tunge som pokker...bk wrote:Jeg tror du kan gjøre det Veg, i 71 klassen. Det er jo mange som bruker rene AP racing pumper der, ikke? (fatter ihvertfall)
Tokrets og sånt blir for sikkert. Liker å leve farlig. eheheh.
Må nok kjøre 1-krets i pre 65.
Pyntedill? Du må ikke ha mer enn nødvendig, men er enig i at detaljer skaper bilen. Litt viktig at det ser gromt ut også. Den røde/sorte GT'en som går i DK ser pen ut.
2-krets it is...Jeg har NY hovedsylinder liggende.. Det skal bli deilig..