Kanskje et lite innspill...
Helt enig med Hr. Nielsen (så utrolig det enn høres)
Når Mini'er og Elan'er og lignende får kjørt seg litt varmere, tror jeg både Porscher og Mustanger bør følge med i speilene
Ikke minst på vått men også på tørt føre.
Riktig spennende skal det bli.
Henning
PS! Med varmere mener jeg naturligvis ikke så varmt som på siste runde i første heat.
Når Mini'er og Elan'er og lignende får kjørt seg litt varmere, tror jeg både Porscher og Mustanger bør følge med i speilene
Ikke minst på vått men også på tørt føre.
Riktig spennende skal det bli.
Henning
PS! Med varmere mener jeg naturligvis ikke så varmt som på siste runde i første heat.
- Dag-Henning Nielsen
- Champion!
- Posts: 1383
- Joined: 23 Mar 2004, 13:13
- Location: Oslo
- Contact:
Det virker som dere har skjønt det!!!!!!
Hadde det å vinne vært alt,stiller man jo ikke med motor på snaue 200cc over nedre grense,når det er unlimited den andre veien......Og som tidene fra Våler viser:det er sabla jevnt både på vått og tørt!
Så lenge vi opererer med ett skille i cc i hver klasse,vil det naturligvis bli noen som havner på "feil" side mht optimalitet.
Da er Roadsport mye mer "fair"regelverksmessig,men vi har jo valgt å ikke være så "hårsåre"rundt dette...Når vi får fler biler med kan vi jo skille slik man gjør i FIA......(In my dreams at vi blir så mange.....)
Dag-Henning! Det var sabla leit med Elanen,du hadde jo noen runder som det virkelig stod respekt av før det smalt.MG`n er jo litt kraftigere,så det fikser seg med litt plåtjobb......Godt at det ikke er noen hard feelings,mer "klassisk"race incident skal man lete etter......og husk å bruke maske....
Hadde det å vinne vært alt,stiller man jo ikke med motor på snaue 200cc over nedre grense,når det er unlimited den andre veien......Og som tidene fra Våler viser:det er sabla jevnt både på vått og tørt!
Så lenge vi opererer med ett skille i cc i hver klasse,vil det naturligvis bli noen som havner på "feil" side mht optimalitet.
Da er Roadsport mye mer "fair"regelverksmessig,men vi har jo valgt å ikke være så "hårsåre"rundt dette...Når vi får fler biler med kan vi jo skille slik man gjør i FIA......(In my dreams at vi blir så mange.....)
Dag-Henning! Det var sabla leit med Elanen,du hadde jo noen runder som det virkelig stod respekt av før det smalt.MG`n er jo litt kraftigere,så det fikser seg med litt plåtjobb......Godt at det ikke er noen hard feelings,mer "klassisk"race incident skal man lete etter......og husk å bruke maske....
Marius Heggstad MGB68
LKE: jaga på! Men få for all del båten på vannet først (tenk hvordan det hadde gått siste løpet på våler med den!!)
Men, kan'ke vi begynne å pese på Mr. Dunlops priser, jeg blir rædd når jeg ser bildene av dekka mine, de ser jo like stive ut som en gammel våtdrakt i en tørketrommel..luftputebil..kunne like gjerne skaffa noen Barum Racing dekk?
Marius, spørs om ikke vi får finne BMC-sabotøren og gi han en annen jobb til neste år hvis disse folka gjør alvor av planene! Kanskje noe for mekker'n til JEB?
Men, kan'ke vi begynne å pese på Mr. Dunlops priser, jeg blir rædd når jeg ser bildene av dekka mine, de ser jo like stive ut som en gammel våtdrakt i en tørketrommel..luftputebil..kunne like gjerne skaffa noen Barum Racing dekk?
Marius, spørs om ikke vi får finne BMC-sabotøren og gi han en annen jobb til neste år hvis disse folka gjør alvor av planene! Kanskje noe for mekker'n til JEB?
- Dag-Henning Nielsen
- Champion!
- Posts: 1383
- Joined: 23 Mar 2004, 13:13
- Location: Oslo
- Contact:
- ja, du Henning, du kan spøke du........Jeg beholder nok utvekslinga, men modifiserer nok turtallsperra en smule..(!) Fant fram utskriften fra en time på rullende landevei for et par år siden, og så til min forskrekkelse at den kutta på 6250. Her er det bare å finne frem avbiteren og klippe litt i sentrifugalvekta.....7000 er trygt nok for en sunn TwinCam, og da kanskje jeg kommer hele langsiden ned uten at det kutter...
Nei, Marius, "hard feelings" ???? No way!!( håper det er likewise..) Jeg er faktisk litt glad for at det var nettopp du som traff meg , - da er jeg rimelig sikker på at sammenstøtet ikke var til å unngå! ( - dagens kompliment til Marius!)
DH
Nei, Marius, "hard feelings" ???? No way!!( håper det er likewise..) Jeg er faktisk litt glad for at det var nettopp du som traff meg , - da er jeg rimelig sikker på at sammenstøtet ikke var til å unngå! ( - dagens kompliment til Marius!)
DH