Datsun 280Z

Spesifikt om Periode I; FIA App. K, teknisk, deltagere, planer, osv. osv.
Post Reply
User avatar
TSM
Polesitter
Posts: 237
Joined: 15 Aug 2006, 11:02
Location: Lommedalen

Datsun 280Z

Post by TSM » 17 Oct 2013, 20:38

Dette må vel være et brukbart utgangspunkt

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43233409
68 Austin Cooper S / 69 Lotus Europa S2

User avatar
Rune R
Site Admin
Posts: 588
Joined: 14 Dec 2010, 10:59

Post by Rune R » 17 Oct 2013, 21:25

Bur må byttes og sånn, men det er en, ja faktisk mulig 2, i Sverige som nærmer seg ferdig App K bil med akkurat en slik USA ex løpsbil som utgangspunkt. Syns jeg hørte noe om at de kom til å klasse den inn som 240Z og kjøre i H. Den Danske 240Z bilen er vel en G bil...
240Z er også klasset med 2,8 liter, jeg så gjennom homologeringen og den klassa med mange biter som synes litt artige. Crossflow topper, ulike bremser, kasser og differ.
Her er bilder av Svenskebilen som kommer:
Image
Image

User avatar
TSM
Polesitter
Posts: 237
Joined: 15 Aug 2006, 11:02
Location: Lommedalen

Post by TSM » 18 Oct 2013, 19:14

Bur må byttes og sånn, men det er en, ja faktisk mulig 2, i Sverige som nærmer seg ferdig App K bil med akkurat en slik USA ex løpsbil som utgangspunkt. Syns jeg hørte noe om at de kom til å klasse den inn som 240Z og kjøre i H. Den Danske 240Z bilen er vel en G bil...
240Z er også klasset med 2,8 liter, jeg så gjennom homologeringen og den klassa med mange biter som synes litt artige. Crossflow topper, ulike bremser, kasser og differ

Så det er iikke helt håpløst da skjønner jeg,men er det noe å satse på?
Hvis noen har noen synspunkter er jeg takknemlig for det. :)
68 Austin Cooper S / 69 Lotus Europa S2

User avatar
Rune R
Site Admin
Posts: 588
Joined: 14 Dec 2010, 10:59

Post by Rune R » 22 Oct 2013, 10:49


Post Reply