Dette må vel være et brukbart utgangspunkt
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43233409
Datsun 280Z
Datsun 280Z
68 Austin Cooper S / 69 Lotus Europa S2
Bur må byttes og sånn, men det er en, ja faktisk mulig 2, i Sverige som nærmer seg ferdig App K bil med akkurat en slik USA ex løpsbil som utgangspunkt. Syns jeg hørte noe om at de kom til å klasse den inn som 240Z og kjøre i H. Den Danske 240Z bilen er vel en G bil...
240Z er også klasset med 2,8 liter, jeg så gjennom homologeringen og den klassa med mange biter som synes litt artige. Crossflow topper, ulike bremser, kasser og differ.
Her er bilder av Svenskebilen som kommer:
240Z er også klasset med 2,8 liter, jeg så gjennom homologeringen og den klassa med mange biter som synes litt artige. Crossflow topper, ulike bremser, kasser og differ.
Her er bilder av Svenskebilen som kommer:
Bur må byttes og sånn, men det er en, ja faktisk mulig 2, i Sverige som nærmer seg ferdig App K bil med akkurat en slik USA ex løpsbil som utgangspunkt. Syns jeg hørte noe om at de kom til å klasse den inn som 240Z og kjøre i H. Den Danske 240Z bilen er vel en G bil...
240Z er også klasset med 2,8 liter, jeg så gjennom homologeringen og den klassa med mange biter som synes litt artige. Crossflow topper, ulike bremser, kasser og differ
Så det er iikke helt håpløst da skjønner jeg,men er det noe å satse på?
Hvis noen har noen synspunkter er jeg takknemlig for det.
240Z er også klasset med 2,8 liter, jeg så gjennom homologeringen og den klassa med mange biter som synes litt artige. Crossflow topper, ulike bremser, kasser og differ
Så det er iikke helt håpløst da skjønner jeg,men er det noe å satse på?
Hvis noen har noen synspunkter er jeg takknemlig for det.
68 Austin Cooper S / 69 Lotus Europa S2