har en ms ul bakplate, og et svinghjul, men svinghjulet må nok poleres innv derfor relativt billig
Wire til hovedstrøm mekker du enkelt selv, skal ta bilder neste gang jeg er på værste.
71 Cooper S
UL svinghjul er det bare å sende meg en PM med pris så skal detvurderes!
Bakplate får jeg først høre med Vegard om, PJ drev å lettet "S" bakplater før, kanskje de kan lette den jeg har så er den saken løst.
Bilde av hvordan du har gjort det med strømbryter og wire er hjertelig velkommen!
Skal bestille veldig mye slitedeler fra MS så bestiller nok bur også derfra, prøve å bestille mest mulig fra samme sted, så blir det rimeligere.
10tusen lappene forsvinner lynraskt..
Bakplate får jeg først høre med Vegard om, PJ drev å lettet "S" bakplater før, kanskje de kan lette den jeg har så er den saken løst.
Bilde av hvordan du har gjort det med strømbryter og wire er hjertelig velkommen!
Skal bestille veldig mye slitedeler fra MS så bestiller nok bur også derfra, prøve å bestille mest mulig fra samme sted, så blir det rimeligere.
10tusen lappene forsvinner lynraskt..
-71 Cooper S
hei ser dere snakker om 50 mm bur i hovedbøyle finner ikke noe om dette i appk reglene de sier bare at bur er påkrev i hen til tidsriktig periode.dvs på sytti tallet var vel ikke burene tykkere enn ca 40 mm det jeg mener er at hvis en bil fra denne perioden har overlevd fram til nå må det da gå an å bruke denne som den er? samme med seter det er jo faktisk lov å bruke orginalstolene i følge appk men skal de byttes så må de byttes med fia godkjente stoler men jeg finner ikke noe i reglene om at det må benyttes dato merking . tar jeg helt feil eller?Marius wrote:45spiltweber med 38mmchokes.....muligens til salgs,uten a-innsug dessverre....hvis bare FIA og forbundet gir meg lov til å....
Dæven så tøff MGB er med 550M x14.....enkel DCOE er dog litt puslete....
Mas med G til F......
Bur *tror* jeg blir overstyrt av nasjonale regler. MAO:
- Selvbyggerbur må ha hovedbøyle på 50mm
- Skru-inn FIA homologert bur er 38mm
- Dersom bilen har vært racerbil i alle år, er det sannsynlig at den blir godkjent med buret som står i.
Stol: tror datomerking gjelder når den er FIA-godkjent. Gjelder belter + førerutstyr også.
- Selvbyggerbur må ha hovedbøyle på 50mm
- Skru-inn FIA homologert bur er 38mm
- Dersom bilen har vært racerbil i alle år, er det sannsynlig at den blir godkjent med buret som står i.
Stol: tror datomerking gjelder når den er FIA-godkjent. Gjelder belter + førerutstyr også.