Er denne godkjent til HR

Spesifikt om Periode G; FIA App. K, teknisk, deltagere, planer, osv. osv.
Post Reply
kris
Mid-fielder
Posts: 62
Joined: 30 Oct 2012, 07:50
Location: Buskerud

Er denne godkjent til HR

Post by kris » 27 Jan 2013, 19:59


atle
Polesitter
Posts: 241
Joined: 22 Apr 2009, 16:27

Post by atle » 28 Jan 2013, 20:31

Kan godt hende at den er det.....men det hadde kanskje vært smart å bestemme seg for hva slags motor og klasse man skulle kjøre først...... :idea:

kris
Mid-fielder
Posts: 62
Joined: 30 Oct 2012, 07:50
Location: Buskerud

Post by kris » 28 Jan 2013, 20:46

Sant det vingler fram og tilbake jeg da :roll:
Har lyst på twin cam da slipper jeg og bygge om bilen..

atle
Polesitter
Posts: 241
Joined: 22 Apr 2009, 16:27

Post by atle » 28 Jan 2013, 23:25

Det er nok av blokker i markedet...jeg har billigere enn det.... :?

atle
Polesitter
Posts: 241
Joined: 22 Apr 2009, 16:27

Post by atle » 29 Jan 2013, 14:02

Og dessuten så bygger du 2stk 1300 motorer for prisen av 1 TC...
Er ikke så dyrt å ta av 4-link :idea:

User avatar
kent1300
Race Engineer
Posts: 24
Joined: 16 Sep 2008, 18:31
Location: Hausjärvi, Finland
Contact:

Post by kent1300 » 29 Jan 2013, 18:54

This block is reinforced and that's why it isn't homologated in historic racing.
REUNANEN HISTORIC FORD TEAM
FORD ESCORT 1300 GT -69 HISTORIC PERIOD G2
CLASS WINNER 2008 1966-71 < 1300 cc.

kris
Mid-fielder
Posts: 62
Joined: 30 Oct 2012, 07:50
Location: Buskerud

Post by kris » 29 Jan 2013, 20:36

Ja ja finner vel ut hva jeg skal til slutt :) har du rwin cam blokk tilsalgs Atle?

User avatar
Dag-Henning Nielsen
Champion!
Posts: 1383
Joined: 23 Mar 2004, 13:13
Location: Oslo
Contact:

Post by Dag-Henning Nielsen » 31 Jan 2013, 13:24

- du får neppe problemer med denne i en Escort......- i periode F derimot er den klart ulovlig..... :D

Post Reply