Spesifikt om Periode G; FIA App. K, teknisk, deltagere, planer, osv. osv.
-
kris
- Mid-fielder
- Posts: 62
- Joined: 30 Oct 2012, 07:50
- Location: Buskerud
Post
by kris » 27 Jan 2013, 19:59
-
atle
- Polesitter
- Posts: 241
- Joined: 22 Apr 2009, 16:27
Post
by atle » 28 Jan 2013, 20:31
Kan godt hende at den er det.....men det hadde kanskje vært smart å bestemme seg for hva slags motor og klasse man skulle kjøre først......
-
kris
- Mid-fielder
- Posts: 62
- Joined: 30 Oct 2012, 07:50
- Location: Buskerud
Post
by kris » 28 Jan 2013, 20:46
Sant det vingler fram og tilbake jeg da
Har lyst på twin cam da slipper jeg og bygge om bilen..
-
atle
- Polesitter
- Posts: 241
- Joined: 22 Apr 2009, 16:27
Post
by atle » 28 Jan 2013, 23:25
Det er nok av blokker i markedet...jeg har billigere enn det....
-
atle
- Polesitter
- Posts: 241
- Joined: 22 Apr 2009, 16:27
Post
by atle » 29 Jan 2013, 14:02
Og dessuten så bygger du 2stk 1300 motorer for prisen av 1 TC...
Er ikke så dyrt å ta av 4-link
-
kent1300
- Race Engineer
- Posts: 24
- Joined: 16 Sep 2008, 18:31
- Location: Hausjärvi, Finland
-
Contact:
Post
by kent1300 » 29 Jan 2013, 18:54
This block is reinforced and that's why it isn't homologated in historic racing.
REUNANEN HISTORIC FORD TEAM
FORD ESCORT 1300 GT -69 HISTORIC PERIOD G2
CLASS WINNER 2008 1966-71 < 1300 cc.
-
kris
- Mid-fielder
- Posts: 62
- Joined: 30 Oct 2012, 07:50
- Location: Buskerud
Post
by kris » 29 Jan 2013, 20:36
Ja ja finner vel ut hva jeg skal til slutt
har du rwin cam blokk tilsalgs Atle?
-
Dag-Henning Nielsen
- Champion!
- Posts: 1383
- Joined: 23 Mar 2004, 13:13
- Location: Oslo
-
Contact:
Post
by Dag-Henning Nielsen » 31 Jan 2013, 13:24
- du får neppe problemer med denne i en Escort......- i periode F derimot er den klart ulovlig.....