Spesifikt om Periode G; FIA App. K, teknisk, deltagere, planer, osv. osv.
-
vegar
- Polesitter
- Posts: 241
- Joined: 22 Mar 2004, 16:22
- Location: Plankebyen
Post
by vegar » 01 Jul 2004, 18:38
Må man ha doble tanker på en -67 CooperS eller kan jeg få tak i en sikkerhetstank i stedet??
Anybody can buy four letters, but legends aren't for sale!
-
Marius
- Polesitter
- Posts: 243
- Joined: 22 Mar 2004, 17:21
- Location: haslum
Post
by Marius » 01 Jul 2004, 23:53
Når det gjelder slike sikkerhetstiltak,er jeg ganske sikker på at NBF applauderer,og Jeg kommer i hvertfall ikke til å protestere.Go for it!!
Marius Heggstad MGB68
-
Mr Bridger
- Polesitter
- Posts: 192
- Joined: 22 Mar 2004, 15:05
- Location: Tønsberg
-
Contact:
Post
by Mr Bridger » 02 Jul 2004, 00:03
Det er visstnok lov til å fjerne høyretanken på en 'S', så jeg kommer nok til å gå for skumfylling av den originale venstre tanken.
-
Vegard
- Champion!
- Posts: 1300
- Joined: 22 Mar 2004, 15:09
- Location: Nidaros
-
Contact:
Post
by Vegard » 14 Feb 2010, 20:57
Mr Bridger wrote:Det er visstnok lov til å fjerne høyretanken på en 'S', så jeg kommer nok til å gå for skumfylling av den originale venstre tanken.
Har du fått fylt opp tanken med skum nå Tore??
-
Jensen96sport
- Grease monkey
- Posts: 12
- Joined: 18 Feb 2009, 16:49
Post
by Jensen96sport » 15 Feb 2010, 13:10
Om bilen är vänsterstyrd verkar det väl vettigare, med tanke på viktfördelningen, att använda höger tank.
Dessutom går de flesta banor i högervarv.