Sikkerhetstank

Spesifikt om Periode G; FIA App. K, teknisk, deltagere, planer, osv. osv.
Post Reply
vegar
Polesitter
Posts: 241
Joined: 22 Mar 2004, 16:22
Location: Plankebyen

Sikkerhetstank

Post by vegar » 01 Jul 2004, 18:38

Må man ha doble tanker på en -67 CooperS eller kan jeg få tak i en sikkerhetstank i stedet??
Anybody can buy four letters, but legends aren't for sale!

User avatar
Marius
Polesitter
Posts: 243
Joined: 22 Mar 2004, 17:21
Location: haslum

Post by Marius » 01 Jul 2004, 23:53

Når det gjelder slike sikkerhetstiltak,er jeg ganske sikker på at NBF applauderer,og Jeg kommer i hvertfall ikke til å protestere.Go for it!!
Marius Heggstad MGB68

User avatar
Mr Bridger
Polesitter
Posts: 192
Joined: 22 Mar 2004, 15:05
Location: Tønsberg
Contact:

Post by Mr Bridger » 02 Jul 2004, 00:03

Det er visstnok lov til å fjerne høyretanken på en 'S', så jeg kommer nok til å gå for skumfylling av den originale venstre tanken.

User avatar
Vegard
Champion!
Posts: 1300
Joined: 22 Mar 2004, 15:09
Location: Nidaros
Contact:

Post by Vegard » 14 Feb 2010, 20:57

Mr Bridger wrote:Det er visstnok lov til å fjerne høyretanken på en 'S', så jeg kommer nok til å gå for skumfylling av den originale venstre tanken.
Har du fått fylt opp tanken med skum nå Tore?? :)

User avatar
Jensen96sport
Grease monkey
Posts: 12
Joined: 18 Feb 2009, 16:49

Post by Jensen96sport » 15 Feb 2010, 13:10

Om bilen är vänsterstyrd verkar det väl vettigare, med tanke på viktfördelningen, att använda höger tank.
Dessutom går de flesta banor i högervarv.

Post Reply