Logobytte nr. 2

Vi trenger forslag til hva dere ønsker å se på nettsidene og forumet. Om noen kan/ønsker å bidra til websidene nøl ikke med å ta kontakt!
Post Reply
User avatar
jeb
Mid-fielder
Posts: 90
Joined: 25 May 2004, 10:40

Logobytte nr. 2

Post by jeb » 14 Jun 2004, 10:05

Ser at logoen er endret........Den var MEGET bra, men jeg tror du skal
endre "etablert" året til 2001. Arbeidet i komiteen startet i 2001 og første prøveløp i september samme år. Jeg mener å huske at jeg hadde den første utgaven av hjemmesidene ferdig på slutten av 2001.
Du kan derfor skryte av at vi allerede er 3 år gamle !

User avatar
bk
Site Admin
Posts: 1545
Joined: 16 Mar 2004, 14:12

Post by bk » 14 Jun 2004, 19:23

Hehe, skal bli, dog er det bare en liten test...ideen var en som var litt mer sort/hvitt vennlig og lettere å skjære ut i folie-merker etc. Men får tilbakemeldinger begge veier så vi får se :)

Thing is, det er jo kun en logo for nettsiden. Vi burde dog danne en forening, eller finnes den? Isåfall bør det jo stå "HRN" eller "historisk racing norge" i den?

User avatar
jeb
Mid-fielder
Posts: 90
Joined: 25 May 2004, 10:40

Post by jeb » 15 Jun 2004, 00:00

Jeg synes designet er i toppklasse !
Den siste du har laget er den fineste, etter min mening.
Slike saker er det jo like mange meninger om, som det er mennesker.

Personlig synes jeg det designet du nå har kan benyttes både som
nettsidelogo og "foreningslogo".
Det blir kanskje litt mye å spille på Websidene i bakgrunnen og i banner fremst? Kanskje bakgrunnen (sirkel med webadresse) bør være som den er, men at banneret inneholder Historisk Racing Norge istedenfor
historisk-racing.no. - Blir kanskje litt smør på flesk med to henvisninger til nettadresse?

Når vi startet komiteen i 2001 minnes jeg å huske at vi ikke la så mye vekt på det formelle ved å danne en forening. Vi ønsket det enkelt uten medlemsavgifter og for mye styr. Dette kan jo imidlertid ha endret seg..........Det viktigste er jo at vi som kjører har noen som kan koordinere sakene og være "tillitsvalgte" for førerne.
Jeg gikk ut av komiteen i fjor da jeg ikke var fører (ble fører i år).
Dette er en beslutning jeg støtter. Det er viktig at komiteen har støtte
og legitimitet blandt førerne. Personlig synes jeg komiteen gjør en fabelaktig jobb. Dessuten har Bilsportforbundet tatt godt imot vårt initiativ og vært svært så hjelpsomme og fleksible. Ikke minst har Skjefstad vært - og er en som har frontet dette for oss på en fin måte.

Det jasses litt om at biler ikke er i henhold til Appendix K osv. Noen hisser seg opp over feil dekk. Regleverk er selvfølgelig til for å holdes, men
det er viktig å vise storsinn og fleksibilitet. Blir dette for strengt kan serien drepes før den blir skikkelig etablert.

User avatar
bk
Site Admin
Posts: 1545
Joined: 16 Mar 2004, 14:12

Post by bk » 15 Jun 2004, 09:07

Takker for hyggelige kommentarer!

Tror rett og slett at jeg følger opp det du sa mtp HRN, og legger ut noen forslag her så kan folk ymte litt. Som du sa - det er veldig mange meninger, og man klarer aldri å tilfredsstille alle. Men kan jo prøve!

Forening syntes jeg vi er stolte nok til å ha ihvertfall, og ser for meg at vi tar det litt videre etterhvert. Hva med en fast spalte i carburetti? Det er jo det offisielle bladet for NSK nå, og på en måte har vi jo en tilknytning til NSK.

User avatar
jeb
Mid-fielder
Posts: 90
Joined: 25 May 2004, 10:40

Post by jeb » 15 Jun 2004, 13:31

Fast spalte i Carburetti hørtes spennende ut........
Hva med noe fra de siste løpene?

User avatar
bk
Site Admin
Posts: 1545
Joined: 16 Mar 2004, 14:12

Post by bk » 15 Jun 2004, 19:51

Sysler videre med logo her, er takknemlig for tilbakemeldinger. Har mange versjoner nå, men liker denne best da den er enkel å reprodusere, og gjør seg godt (bedre?) i sort/hvitt.

ImageImage
ImageImage


8) Kjortel? No problem Sir..

User avatar
jeb
Mid-fielder
Posts: 90
Joined: 25 May 2004, 10:40

Post by jeb » 15 Jun 2004, 21:56

Fy flate så fin !!!!!!
Denne må vi få banket igjennom som offisiell logo ! Kan ikke gjøres bedre........

Jeg bestiller fleece og T-skjorte når du har noe å tilby!!!
Eller en morgenkåpe ala Hugh Heffner med logo :lol: :lol:
Kan jeg få den på Ninjautstyret mitt også??
Dressen til høyre må vel være en bunad fra Tøyen :lol:
Kanskje Hijab i Nomex med logoen på vil være salgbar der også !

Stå på !

User avatar
Peder Nielsen
Class winner!
Posts: 261
Joined: 30 Apr 2004, 15:47
Location: Borgen, Norway
Contact:

Post by Peder Nielsen » 16 Jun 2004, 00:48

Helt ufattelig fin logo! Tror vi må få trykket opp sticker til bilene med "logo nr.2" slik at alle har like! Hør med Thomas Nielsen, han er ekstremt dyktig på dette i farger eller svar/hvit! www.autoart.no ! Vil være synd hvis én tar initaitv til å trykke opp denne logoen og deretter kommer det en ny en! Er alle enige om at denne er den endelige logoen for historisk racing norge? i farger eller ikke!!!!
Vennlig hilsen Peder Nielsen (blir mere og mere tent på Historisk!!!!! Noen som har en Cortina til salgs??????)
'72 Volvo 142-110 DL
'91 Ducati 906 Paso
'13 Volkswagen Polo GT
'14 Volvo V60-R design AWD

User avatar
bk
Site Admin
Posts: 1545
Joined: 16 Mar 2004, 14:12

Post by bk » 16 Jun 2004, 09:09

Så lenge logoen er riktig kan vi bruke den både i farger og sort/hvit, alt etter ønske. Kan trykke opp merker/t-skjorter på jobben til latterlige priser, og hvis noen trenger logoen så kan jeg legge den ut som .eps/.ai/.plt eller hva det måtte være på sidene. Ikke nødvendig med monopol på merker, det er jo mange her innenfor bransjen :)

Post Reply