Kjøp og salg av biler og deler som angår Historisk Racing.
-
Vegard
- Champion!
- Posts: 1300
- Joined: 22 Mar 2004, 15:09
- Location: Nidaros
-
Contact:
Post
by Vegard » 03 Apr 2014, 11:14
-
bk
- Site Admin
- Posts: 1545
- Joined: 16 Mar 2004, 14:12
Post
by bk » 03 Apr 2014, 20:46
Bæltøff! Bare å få den sølv med Castrol-striper!
-
Vegard
- Champion!
- Posts: 1300
- Joined: 22 Mar 2004, 15:09
- Location: Nidaros
-
Contact:
Post
by Vegard » 05 Apr 2014, 08:41
Er det noen som vet om hvilken front som er "riktig" på disse? Kommer ikke noen med "RS2000"-front?
-
Vegard
- Champion!
- Posts: 1300
- Joined: 22 Mar 2004, 15:09
- Location: Nidaros
-
Contact:
Post
by Vegard » 05 Apr 2014, 12:32
Designet av Roy Haynes ja. Ansvarlig for Mini Clubman og Mk2 Cortina (som har klin lik front) Det her var jo en revolusjon i forhold til de to andre.
Er Firenzaen homologert med åtter?
-
kadettsprint
- Mid-fielder
- Posts: 76
- Joined: 13 Dec 2007, 15:06
Post
by kadettsprint » 06 Apr 2014, 10:40
jeg er usikker på om den er homologert med v8, men det "går" en syd-afrika bygget Chevrolet Firenza V8 rallybil i England
60+ åring fra Fredrikstad med kat.F til 1000ccm.
-
bk
- Site Admin
- Posts: 1545
- Joined: 16 Mar 2004, 14:12
Post
by bk » 06 Apr 2014, 20:40
Vegard wrote:
Er Firenzaen homologert med åtter?
Du trenger en bil fra Down under!
-
Vegard
- Champion!
- Posts: 1300
- Joined: 22 Mar 2004, 15:09
- Location: Nidaros
-
Contact:
Post
by Vegard » 06 Apr 2014, 22:08
bk wrote:Vegard wrote:
Er Firenzaen homologert med åtter?
Du trenger en bil fra Down under!
Joa, men om karosseriene er like.... Les Mini 998->Cooper S, Escort 1100->RS1600 osv.