Det er vel hverken "weber-boxer" eller "ukurante" motorstørrelser på en '65 Amazoooon, så dette går nok bra.
De eldre bilene er nok litt "enklere" å jobbe med da det alle meste er standard og finnes dokumentert i homologeringspapirene.
Jeg har vært i gjennom HTP-mølla to ganger... først med 1071cc motoren i fjor - og nå i år med 1275 motor (ny klasse - ny homologering) og begge ganger har dette gått veldig greit... kun tatt noen uker hver gang.
1967 Amazon...
-
- Grease monkey
- Posts: 11
- Joined: 30 May 2007, 18:41
- Location: oslo
-
- Grease monkey
- Posts: 11
- Joined: 30 May 2007, 18:41
- Location: oslo
-
- Grease monkey
- Posts: 11
- Joined: 30 May 2007, 18:41
- Location: oslo
planen med bilen er å kjøre historisk racing med amazonen. csm og velodromloppet neste år er målet vårt.
Må bygge om litt før bilen er klar så har noen spørsmål.
Kan jeg kjøre med polyrethanforinger eller må vi bruke orginale?
Kan jeg velge imellom orginaltank med skum eller fia-godkjent sikkerhetstank?
Hvem er flinke til justering av 2 stk su forgassere på østlandet?
Må bygge om litt før bilen er klar så har noen spørsmål.
Kan jeg kjøre med polyrethanforinger eller må vi bruke orginale?
Kan jeg velge imellom orginaltank med skum eller fia-godkjent sikkerhetstank?
Hvem er flinke til justering av 2 stk su forgassere på østlandet?
-242 1977
-amazon 1965
-Dkw 2010
-amazon 1965
-Dkw 2010