toto

Hvem kommer til start med hva, hvem bygger, hvem kjøper....
Post Reply
User avatar
LKE
Champion!
Posts: 640
Joined: 25 Mar 2004, 00:11
Location: Stabekk

toto

Post by LKE » 23 Jan 2009, 09:06

Det går noen seriøse rykter om at en ex-US banebil finnes i landet og skal på banen kommende sesong.
Eier/fører har lisens og ting på plass, men mangler en gjennomgang av bilen for endelig tilpassning til Periode G. Han er usikker på hvilke utbedringer som er i henhold (på kort og lang sikt)

"Bilen ble bygget opp til nåværende tilstand av Rick Haner (BMW forhandler Hanner haus) - har blitt kjørt på mange berømte baner (laguna Seca, Sears Point. Thunderhill, Willow Springs, m. fl)
Etter Haner har bilen vært kjørt av Mike Milles og Joe Ferrante".


Er det noen som besitter inngående kjennskap til BMW 2002 TI og app K som kan ofre seg litt for å bringe et nytt team på banen :?: :?:
Bilen befinner seg i Bærum.
Lars Kristian Ekorness
406 03 083

User avatar
LKE
Champion!
Posts: 640
Joined: 25 Mar 2004, 00:11
Location: Stabekk

her er den

Post by LKE » 03 Feb 2009, 12:20

Image

Image
Lars Kristian Ekorness
406 03 083

User avatar
TSM
Polesitter
Posts: 237
Joined: 15 Aug 2006, 11:02
Location: Lommedalen

Post by TSM » 03 Feb 2009, 14:11

Regner med at du vet hvem som er eier av denne siden den står utenfor lageret ditt :!:
68 Austin Cooper S / 69 Lotus Europa S2

Bavaria
Mid-fielder
Posts: 67
Joined: 28 Nov 2008, 19:25
Location: Nesodden

Re: toto

Post by Bavaria » 03 Feb 2009, 23:30

LKE wrote:Er det noen som besitter inngående kjennskap til BMW 2002 TI og app K som kan ofre seg litt for å bringe et nytt team på banen :?: :?:
Bilen befinner seg i Bærum.
Hei, dette ser ut som et fantastisk G2 prosjekt. Jeg kan endel om BMW 2002 og de muligheter og begrensninger som reguleres app. J + K samt homologeringspapirene for biltypen.

Dere må gjerne kontakte meg på e-post: geir.muren@dsv.no. så kan vi avtale et møte. Jeg bor på Nesodden og arbeider i Drammen, Bærum er vel sånn midt i mellom.

Geir...

User avatar
LKE
Champion!
Posts: 640
Joined: 25 Mar 2004, 00:11
Location: Stabekk

Re: toto

Post by LKE » 04 Feb 2009, 10:34

Bavaria wrote:
LKE wrote:Er det noen som besitter inngående kjennskap til BMW 2002 TI og app K som kan ofre seg litt for å bringe et nytt team på banen :?: :?:
Bilen befinner seg i Bærum.
Hei, dette ser ut som et fantastisk G2 prosjekt. Jeg kan endel om BMW 2002 og de muligheter og begrensninger som reguleres app. J + K samt homologeringspapirene for biltypen.

Dere må gjerne kontakte meg på e-post: geir.muren@dsv.no. så kan vi avtale et møte. Jeg bor på Nesodden og arbeider i Drammen, Bærum er vel sånn midt i mellom.

Geir...
Strålende :!:
Din oppfordring er viderebefogad til eier (som bor i Asker). :D
Lars Kristian Ekorness
406 03 083

bydal
Grease monkey
Posts: 3
Joined: 27 Sep 2007, 22:54
Location: Asker

Post by bydal » 10 Feb 2009, 17:30

her er det tydeligvis god hjelp å få.
Geir muren var innom med tips og råd, både han og ekornesenefortjener
offesiell takk.
Håper å få vraket på banen til våren/sommeren så får vi ta utvikligen av både bil og sjåfør derfra.

Jon-Ivar Bydal

User avatar
Dag-Henning Nielsen
Champion!
Posts: 1383
Joined: 23 Mar 2004, 13:13
Location: Oslo
Contact:

Post by Dag-Henning Nielsen » 11 Feb 2009, 07:53

bydal wrote:her er det tydeligvis god hjelp å få.
Geir muren var innom med tips og råd, både han og ekornesenefortjener
offesiell takk.
Håper å få vraket på banen til våren/sommeren så får vi ta utvikligen av både bil og sjåfør derfra.

Jon-Ivar Bydal
- "vraket "....????? Ser ikke akkurat slik ut...... :shock:

DH

Post Reply