Vel talt DHDag-Henning Nielsen wrote:Hei igjen Doc! Du vet at vi ikke er uenig i sak ! (?) Jeg, - eller andre-, har ingen grunn til å forsvare saksbehandlingen rundt HTP. Reagerte på måten du "kapret tråden på", og var redd vårt nye medlem fikk bakoversveis og kalde føtter...!
"Spesiell" ; - tror du har ventet lenger enn de fleste, og har også betalt for noe du ikke har fått....! Der tror jeg din sak er spesiell.
Jeg har forøvrig nå igjen tatt kontakt med Jenssen for å få status, og har ikke tenkt å akseptere at folk ikke har HTP før sesongen starter.
DH
Amazing Grace.
68 Austin Cooper S / 69 Lotus Europa S2
News update...har idag fått e-post fra Jenssen, som skriver at han venter på å høre fra meg angående dokumentasjon på at 998 Imp fikk ha skivebremser! Og det er *første gangen* dette temaet er nevnt, jeg har skriftlig erklæring fra 30 juli 2009 at HTP-søknaden er klar, fra John-Erik som besøkte verkstedet mitt i juli for å få med seg siste detaljer ang. gearutveksling. Noen betenkninger ang bremsene foran har aldri blitt nevnt for meg. Og siden jeg ikke er clairvoyant har det ikke vært aktuelt for meg å sende over noen dokumentasjon.Dag-Henning Nielsen wrote:Hei igjen Doc! Du vet at vi ikke er uenig i sak ! (?) Jeg, - eller andre-, har ingen grunn til å forsvare saksbehandlingen rundt HTP. Reagerte på måten du "kapret tråden på", og var redd vårt nye medlem fikk bakoversveis og kalde føtter...!
"Spesiell" ; - tror du har ventet lenger enn de fleste, og har også betalt for noe du ikke har fått....! Der tror jeg din sak er spesiell.
Jeg har forøvrig nå igjen tatt kontakt med Jenssen for å få status, og har ikke tenkt å akseptere at folk ikke har HTP før sesongen starter.
DH
Nå har jeg både bok om Impens specs i 1970/71/72, artikkel om Slim Borgudds bil som gikk i SM for Gr2 i 1975 fra Illustrerad Motor Sport april 1975, og homologeringspapirer med evolution fra 01/04/70, der skivebremser og sinterclutch for 998 Sunbeam Imp Sport og Singer Chamois Sport er homologert. Jeg sender alt over til NBF imorgen, og håper at HTP kan skaffes innen midten av mai.
Da vil det være 2-års jubileum for den opprinnelige HTP-søknaden min.
Doc
En liten oppdatering.
Det ser ut til at Amazing Grace må vike plassen for andre og mer prekære prosjekter for en stakket stund (les: tak over hodet og småbarn).
Har også litt følelsen av at en 64' Amazon ikke er særlig egnet som ræserbil, og en fyrrig liten italiener frister meget mer i så måte.
Svenskene har jo jaggumeg dokumentert homopapirene med både kamvinkler, åpningstider og sogar skisser av både kamnokker og portåpniger, så det overlates svært lite til "fantasien".
Men intet er avgjort, må bare omgruppere litt, og telle på skillingen (0 barnehageplass og dertil hørende 1 inntekt i manko gir ikke rom for de helt store krumspringene fremover).
Fortvil ikke, kommer plutselig tilbake.
Det ser ut til at Amazing Grace må vike plassen for andre og mer prekære prosjekter for en stakket stund (les: tak over hodet og småbarn).
Har også litt følelsen av at en 64' Amazon ikke er særlig egnet som ræserbil, og en fyrrig liten italiener frister meget mer i så måte.
Svenskene har jo jaggumeg dokumentert homopapirene med både kamvinkler, åpningstider og sogar skisser av både kamnokker og portåpniger, så det overlates svært lite til "fantasien".
Men intet er avgjort, må bare omgruppere litt, og telle på skillingen (0 barnehageplass og dertil hørende 1 inntekt i manko gir ikke rom for de helt store krumspringene fremover).
Fortvil ikke, kommer plutselig tilbake.
Propeller i innsuget er juks!!
C1E.. så bare knepp på hengerenImpracing wrote:Per I wrote:Melder meg på jeg..bk wrote: Nå har han uansett vært så sykt produktiv i vinter at vi snart må begynne å leie inn sjåfører i SHAG.....
Awright...har du sjuoghalvtonns-lappen? Ledig styring i Shags Commer
...hvorfor sloss om en ball når vi kan leke med biler..!!
JA til periode H !
JA til periode H !