Birger, det vil jeg svare et ubetinget "JA" på. Har du sendt inn kladden til NBF, så får du med deg "melding hjem" om at den ligger til behandling.
No problem.
DH
HTP
- Dag-Henning Nielsen
- Champion!
- Posts: 1383
- Joined: 23 Mar 2004, 13:13
- Location: Oslo
- Contact:
Jeg har for evigheter siden - tre år er det vel blitt nå, sendt inn i en HTP-kladd på Prestebilen (som forlengst er solgt) og på den "nye" roadsteren for et år siden.
Har ikke hørt ett pip fra NBF i noen av tilfellene.
Har gitt opp å etterlyse noen form for kommunikasjon og dialog om dokumentet, mulige feil og eventuell framstilling av bilen/-e
Kjørte Velodromen på nåde/disp i fjor og har intet håp om å få papirer klare til årets løp heller.
Hva slags "melding hjem" er det du snakker om, DH?
Har ikke hørt ett pip fra NBF i noen av tilfellene.
Har gitt opp å etterlyse noen form for kommunikasjon og dialog om dokumentet, mulige feil og eventuell framstilling av bilen/-e
Kjørte Velodromen på nåde/disp i fjor og har intet håp om å få papirer klare til årets løp heller.
Hva slags "melding hjem" er det du snakker om, DH?
Ørnulf Hjort-Sørensen, Skien, MGB
- Dag-Henning Nielsen
- Champion!
- Posts: 1383
- Joined: 23 Mar 2004, 13:13
- Location: Oslo
- Contact:
- Dag-Henning Nielsen
- Champion!
- Posts: 1383
- Joined: 23 Mar 2004, 13:13
- Location: Oslo
- Contact:
Et liten tips og påminnelse ang. foto!
Husk å montere støtfangere før dere tar bilder (SELV OM DISSE IKKE BRUKES PÅ BANEN.) HTP er også gyldig til Rally og de høye herrer i FIA insistere på at støtfangere SKAL være montert på bildene/bilen.
Superteit - I know - men "sånn er det bare!".
HTP med biler uten støtfangere, blir sent i retur fra FIA og bare forlenger behandlingstiden.
Husk å montere støtfangere før dere tar bilder (SELV OM DISSE IKKE BRUKES PÅ BANEN.) HTP er også gyldig til Rally og de høye herrer i FIA insistere på at støtfangere SKAL være montert på bildene/bilen.
Superteit - I know - men "sånn er det bare!".
HTP med biler uten støtfangere, blir sent i retur fra FIA og bare forlenger behandlingstiden.
Edwin Solheim
1964 Austin Mini Cooper S
Life begins @ 6000 rpm!
1964 Austin Mini Cooper S
Life begins @ 6000 rpm!
- Fossil Racing
- Race winner!
- Posts: 365
- Joined: 22 Aug 2005, 18:57
- Location: Oslo
Kan bekreftes, jeg måtte finne frem mine "gamle" fangere og noen fester, fant ikke alle og måtte støtte opp med plank og tape på den siden som ikke syntes på bildene !Sandman wrote:Et liten tips og påminnelse ang. foto!
HTP med biler uten støtfangere, blir sent i retur fra FIA og bare forlenger behandlingstiden.
Team Fossil Racing
Vidar
Ford Cortina GT 1965 Historisk rally Gr. 2 kl. F
Cortina 1965 (Lotus TwinCam) Historisk racing F/CT 8
Vidar
Ford Cortina GT 1965 Historisk rally Gr. 2 kl. F
Cortina 1965 (Lotus TwinCam) Historisk racing F/CT 8