Hvem, hva, når og hvor?

Foto og film relatert til Historisk Racing - alt fra gamle minner og frem til i dag!
User avatar
RS 1800
Class winner!
Posts: 329
Joined: 20 Feb 2005, 15:50
Location: Ringerike
Contact:

Re: Øvrevoll og kna iscup

Post by RS 1800 » 29 Jan 2014, 19:48

klart det hadde vært artig med et vinterløp Jørn !! Jeg vet mange har forsøkt å få lov til å arrangere israce, men sliter med støy, forurensning, naboer etc. etc. "Våre aktiviteter" er dessverre ikke helt i tiden...... :cry:
Bilene er vel litt for strøkne også til slikt...

Var jo det jeg skrev: 64, 65 og 66...bare det at i 66 ble det fingransking av Miniene for å finne ulovligheter, slik at de kunne diskes... slik at Citron kunne vinne. Og de ende opp m ed å finne lyspærer som var diskuterbare, slik at de kunne diske vinneren og få en hjemmeseier. Men Mini Cooper S var raskere og klare vinnere i 1966 - inntil bråket begynte, da det ble klart at de hadde vunnet ennå en gang. Merde alors...

Ja, jo OK da..meg treg i nøtta..! Cortinaene ble vel diska også.
Jørn M. Hanssen

User avatar
bk
Site Admin
Posts: 1545
Joined: 16 Mar 2004, 14:12

Re: Øvrevoll og kna iscup

Post by bk » 30 Jan 2014, 13:37

RS 1800 wrote:
klart det hadde vært artig med et vinterløp Jørn !! Jeg vet mange har forsøkt å få lov til å arrangere israce, men sliter med støy, forurensning, naboer etc. etc. "Våre aktiviteter" er dessverre ikke helt i tiden...... :cry:
Pøh. "Våre aktiviteter".

Eldstemann hos oss spiller innebandy, og digger det. Han lever livet sitt sammen med vennene på sosiale medier, og kan snakke med de hele døgnet.

Treninga foregår 2km unna hjemme. Buss gidder han ikke fordi det tar så lang tid. Aner ikke hvor mange ungdommer som spiller der, men når jeg kjører eller henter han 2-4x pr uke, så står det MINST 1 bil og knatrer utenfor hallen pr ungdom for å hente. Vi kjører altså ca 15 biler alt fra 2-10km x2 pr trening x 4 pr uke for at noen skal løpe etter en ball.

Forurensing?

Motorsport ikke innafor? SÆRLIG!!!

:twisted:
Birger Knutsen,
Webmaster www.historisk-racing.no
1971 Sunbeam Imp / 65 Morris Cooper S

User avatar
Impracing
Champion!
Posts: 715
Joined: 26 Mar 2004, 20:59
Location: Halden
Contact:

Re: Øvrevoll og kna iscup

Post by Impracing » 30 Jan 2014, 17:45

bk wrote:
RS 1800 wrote:
klart det hadde vært artig med et vinterløp Jørn !! Jeg vet mange har forsøkt å få lov til å arrangere israce, men sliter med støy, forurensning, naboer etc. etc. "Våre aktiviteter" er dessverre ikke helt i tiden...... :cry:
Pøh. "Våre aktiviteter".

Eldstemann hos oss spiller innebandy, og digger det. Han lever livet sitt sammen med vennene på sosiale medier, og kan snakke med de hele døgnet.

Treninga foregår 2km unna hjemme. Buss gidder han ikke fordi det tar så lang tid. Aner ikke hvor mange ungdommer som spiller der, men når jeg kjører eller henter han 2-4x pr uke, så står det MINST 1 bil og knatrer utenfor hallen pr ungdom for å hente. Vi kjører altså ca 15 biler alt fra 2-10km x2 pr trening x 4 pr uke for at noen skal løpe etter en ball.

Forurensing?

Motorsport ikke innafor? SÆRLIG!!!

:twisted:
Jada, og til alle de fopallkampene som forgår hver eneste helg, kommer samtlige tilskuere gående...eller på tråsykkel. Unntatt dem som jogger.

Hvor mange norske billøp kan avholdes for den menge drivstoff som en enkelt 737 bruker på en enkelt tur fra Gardermoen til Kanariholmene...

Det blir bedre når Gud og hvermann kjører elbil...for strøm kommer helt forurensningsfritt ut fra en stikk-kontakt i veggen, som alle vet.

Nå må jeg slutte, før mitt Bullshit-o-meter blir sprengt.
Doc

atle
Polesitter
Posts: 241
Joined: 22 Apr 2009, 16:27

Post by atle » 30 Jan 2014, 23:39

Og enda har vi ikke tatt med OL i co regnestykket.... :oops:

User avatar
RS 1800
Class winner!
Posts: 329
Joined: 20 Feb 2005, 15:50
Location: Ringerike
Contact:

Post by RS 1800 » 31 Jan 2014, 13:52

Vegard wrote:...men hvordan var det egentlig med Falconen i 64?
Alan Mann skriver om deltagelsen i MC-rallyet i 1964 i boka han ga ut før han døde, Falconen vant vel spesialetappene, men ble dømt etter Minien på grunn av et handicap utregningssystem på tid/poeng.
Jørn M. Hanssen

Post Reply