Knutstorp

Foto og film relatert til Historisk Racing - alt fra gamle minner og frem til i dag!
Post Reply
User avatar
Rune R
Site Admin
Posts: 588
Joined: 14 Dec 2010, 10:59

Knutstorp

Post by Rune R » 04 Feb 2011, 14:31

Eit døme på kor bra det blir om skikkelig fotograf sett i gang:
http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=68007

KKK
Grease monkey
Posts: 13
Joined: 18 Sep 2006, 13:35
Location: Jæren

Post by KKK » 04 Feb 2011, 20:47

Awesome :-)
Classic wheels & wings

User avatar
Dag-Henning Nielsen
Champion!
Posts: 1383
Joined: 23 Mar 2004, 13:13
Location: Oslo
Contact:

Post by Dag-Henning Nielsen » 06 Feb 2011, 21:41

Flotte bilder ! - men , hvorfor bygger ingen ANGLIA ????????????
Beats me.. :(

User avatar
Impracing
Champion!
Posts: 715
Joined: 26 Mar 2004, 20:59
Location: Halden
Contact:

Post by Impracing » 07 Feb 2011, 09:02

Dag-Henning Nielsen wrote:Flotte bilder ! - men , hvorfor bygger ingen ANGLIA ????????????
Beats me.. :(
Sjekk hva Anglia var klasset med av grombiter i F og G, så skjønner du hvorfor.
En Anglebox med 1000cc downdraft screamer og 5-trinns Hewland dogbox
hadde vært helt mega. Men det var bare i gruppe 5... :cry:
Doc

User avatar
Dag-Henning Nielsen
Champion!
Posts: 1383
Joined: 23 Mar 2004, 13:13
Location: Oslo
Contact:

Post by Dag-Henning Nielsen » 07 Feb 2011, 09:07

- au da....- trodde du kunne fått litt fart i en 1200 anglebox i G...... :( - men det er kanskje tynt med homologerte grom-saker.....(?)

User avatar
bk
Site Admin
Posts: 1545
Joined: 16 Mar 2004, 14:12

Post by bk » 07 Feb 2011, 09:56

Kan vi ikke dra til Paris og brenne noen hmmm....Hoosier-dekk på trappa til FIA? :wink:

Vil ha gruppe 5...!

User avatar
Sandman
Site Admin
Posts: 1722
Joined: 16 Mar 2004, 19:18
Location: Langhus

Post by Sandman » 07 Feb 2011, 09:58

Nå er det noen år siden FIA flytta til Lausanne da... :)

Anyway - værst eller ei - en Anglia hadde vært kuult - og da helst i '65 klassen :)
Edwin Solheim
1964 Austin Mini Cooper S
Life begins @ 6000 rpm!

User avatar
bk
Site Admin
Posts: 1545
Joined: 16 Mar 2004, 14:12

Post by bk » 07 Feb 2011, 10:00

Sandman wrote:Nå er det noen år siden FIA flytta til Lausanne da... :)
Definisjonen på Anorakk :lol:

User avatar
Impracing
Champion!
Posts: 715
Joined: 26 Mar 2004, 20:59
Location: Halden
Contact:

Post by Impracing » 07 Feb 2011, 12:11

Dag-Henning Nielsen wrote:- au da....- trodde du kunne fått litt fart i en 1200 anglebox i G...... :( - men det er kanskje tynt med homologerte grom-saker.....(?)
Ja, du vet, Ford trengte ikke homologere mye til Anglia fordi BTCC var for gruppe 5 fra 66 tom 69...og etter det var det Escort for alle pengene. Så en Anglia for oss ville være 1200 eller 1340, en enkel fallforgasser, tromler rund baut...og wide-ratio tranny. Ikke veldig fristende for G - eller for F, for den sakens skyld. En Broadspeed replica, derimot... Sukk.
Keep dreaming :wink:
Doc

User avatar
Peder Nielsen
Class winner!
Posts: 261
Joined: 30 Apr 2004, 15:47
Location: Borgen, Norway
Contact:

Post by Peder Nielsen » 07 Feb 2011, 13:11

Gikk en Battleship gray anglia i sverige for noen år siden minnes jeg! Om ikke på pallen, så ihvertfall morro for mangfoldet! :D
'72 Volvo 142-110 DL
'91 Ducati 906 Paso
'13 Volkswagen Polo GT
'14 Volvo V60-R design AWD

User avatar
Dag-Henning Nielsen
Champion!
Posts: 1383
Joined: 23 Mar 2004, 13:13
Location: Oslo
Contact:

Post by Dag-Henning Nielsen » 07 Feb 2011, 13:31

- Broadspeed var Gr. 5 ja..........Nei, da må det bli en Copa Mille box.... - for "mangfoldet" .....

Post Reply