Vestkustloppet 2014.

Foto og film relatert til Historisk Racing - alt fra gamle minner og frem til i dag!
Post Reply
User avatar
Rune R
Site Admin
Posts: 588
Joined: 14 Dec 2010, 10:59

Vestkustloppet 2014.

Post by Rune R » 18 Jul 2014, 09:50

De blir litt lik hverandre alle inboardene fra Kanutten, men her er altså en fra siste finale på Falkenberg. Etter å ha kvala til 2. spor etter Mads i tidkjøringa, var jeg litt skuffa over å måtte ligge bak en Amris som kjørte zikk zakk i første finalen. Finalen på denne video klager jeg ikke så mye over, Corvetten kjører trangt men et trenet øye vil se han gir bitte litt plass i fall jeg skulle ha lyst å kline litt på skutesida. Jeg liker ikke etterarbeidet fra slik klining, så det ble ingen forsøk. Pingle? Jojo, men det lever jeg godt med 8).
Vi i HR må finne oss i at vår form for kappkjøring er akkurat slik, mange ulike biler og egenskaper skal kjøre sammen! Om en ser etter like konkurranse vilkår, da må en heller forsøke en merkeklasse.
http://youtu.be/Jh9AHa-WB3U?list=UUXHu7 ... nwtRQ&hd=1

User avatar
LKE
Champion!
Posts: 640
Joined: 25 Mar 2004, 00:11
Location: Stabekk

Re: Vestkustloppet 2014.

Post by LKE » 18 Jul 2014, 11:52

Rune R wrote: Corvetten kjører trangt men et trenet øye vil se han gir bitte litt plass i fall jeg skulle ha lyst å kline litt på skutesida. Jeg liker ikke etterarbeidet fra slik klining, så det ble ingen forsøk. Pingle? Jojo, men det lever jeg godt med 8).
Vi i HR må finne oss i at vår form for kappkjøring er akkurat slik, mange ulike biler og egenskaper skal kjøre sammen! Om en ser etter like konkurranse vilkår, da må en heller forsøke en merkeklasse.
Godt skrevet og gode innspill, RR.
Noen av oss opplever det samme med de korte bilene.
Lars Kristian Ekorness
406 03 083

User avatar
Vegard
Champion!
Posts: 1300
Joined: 22 Mar 2004, 15:09
Location: Nidaros
Contact:

Post by Vegard » 18 Jul 2014, 16:43

Men hva er det det står i begynnelsen av filmen?? Kadett 16v??

User avatar
Rune R
Site Admin
Posts: 588
Joined: 14 Dec 2010, 10:59

Post by Rune R » 21 Jul 2014, 10:51

Ja skulle det vært 24? :lol:

Post Reply