Enda en periode H bil, kanskje?

Spesifikt om Periode H; FIA App. K, teknisk, deltagere, planer, osv. osv.
Alf Torp
Pitcrew
Posts: 15
Joined: 16 Nov 2009, 12:12
Location: Skaun, Sør-Trøndelag

Post by Alf Torp » 20 Nov 2009, 15:42

Tror nok det skal gå an å få denne skuta litt mindre gyngende enn en DS. Men sikkert tøft å se en DS gi full spiker. :shock:
mvh,
Alf Torp

- 72 Admiral S
- 73 Admiral E
- 74 Admiral S
- 84 Audi 200 Avant Quattro
- 94 Audi 100 Avant Quattro
- 68 Reliant Scimitar SE4c
- 88 Reliant Scimitar SS1

User avatar
Lars P
Race Engineer
Posts: 25
Joined: 18 Jan 2009, 21:53
Location: Jessheim

Post by Lars P » 20 Nov 2009, 20:18

Helt topp med Flytebrygger,underholdene å se på også.
Før jeg endte opp med Mustangen jeg har var MB300SEL 6.3 den hotteste kandidaten jeg hadde i tankene, hadde en for noen år siden,og man blir utrolig imponert av hvordan luftfjeringen på denne bilen fungerer, må vere det motsatte av DS.
Stå på med Opelen, JA til Flytebrygger. :D

Lars Petlund

Alf Torp
Pitcrew
Posts: 15
Joined: 16 Nov 2009, 12:12
Location: Skaun, Sør-Trøndelag

Post by Alf Torp » 21 Nov 2009, 18:04

Takk for alle oppmuntringer. Det er igrunnen opp til "the powers that be", dvs de som styrer klassen så jeg kan bare håpe :)

Ingenting er råere etter min mening enn å se ting som klart og tydelig er bygd for å gå rett frem ta svinger på skinner. Jeg har sett mange forbausede blikk i bakspeilet på diverse BMW 3-serier. En av de morsomste kommentarene fikk jeg etter å ha kjeppjaget en 320 fra Trondheim til Flakk for å nå ferga:

"Når Admiralen løftet høyre framhjul gjennom den svingen så det ut som den hadde tenkt å spise opp bilen min!"

(Jeg på min side satt og holdt meg fast i passasjersetet med høyrearmen mens jeg kjørte. Fint med automatgir...)
mvh,
Alf Torp

- 72 Admiral S
- 73 Admiral E
- 74 Admiral S
- 84 Audi 200 Avant Quattro
- 94 Audi 100 Avant Quattro
- 68 Reliant Scimitar SE4c
- 88 Reliant Scimitar SS1

Post Reply